سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

احداث بازارچه سنتی در لارستان

با توجه به اهمیت و نگرش ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره ) به مسئله فرهنگ و اشتغال و نیز با توجه به نامگذاری سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبری…

با توجه به اهمیت و نگرش ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره ) به مسئله فرهنگ و اشتغال و نیز با توجه به نامگذاری سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبری به نام “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی

“لذا مدیریت و پرسنل این نهاد بر آن شدند تا از تمامی ظرفیت های موجود در جهت ارائه خدمات بهتر و کاملتر به مددجویان تحت حمایت امداد استفاده نمایند .

در همین راستا جلسه ای با حضور مدیریت کمیته امداد و شهردار شهرستان لارستان در محل دفتر شهردار برگزار و در خصوص احداث بازاچه سنتی جهت اشتغال مددجویان تحت حمایت ونیز احداث کانون فرهنگی _تریتی بحث و تبادل نظر و موارد ذیل اعلام گردید :

۱) دو قطعه زمین در شهر قدیم لار که توسط افراد خیر جهت احداث بازارچه سنتی و کانون فرهنگی _تربیتی در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است .

۲) مقرر گردید زمینی که جهت احداث بازارچه سنتی در نظر گرفته شده از طرف شهرداری از مسکونی به تجاری تغییر کاربری داده شود. .

۳) مقرر گردید کمیته امداد نسبت به شناسایی مددجویان واجد شرایط و با دادن وام اشتغال به آنان نسبت به راه اندازی بازارچه سنتی اقدامات لازم را به عمل آورد .

۴) با توجه به سیاست اشتغال زایی و کسب درامد بیشتر  مقرر گردید مجوز لازم جهت احداث چند باب مغازه جلو ساختمان کانون فرهنگی _تربیتی همزمان با ساخت کانون صادر گردد .

۵) ایجاد ساختمان کانون منحصرا برای افراد تحت پوشش نبوده و سایر شهروندان نیز میتوانند از خدمات ارائه شده در کانون استفاده نمایند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین