جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فراخوان دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی “واجب فراموش شده” در لارستان

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان گفت: دومین جشنواره وبلاگ نویسی “واجب فراموش شده” با موضوع بررسی شبکه‌های ماهواره‌ای و آسیب‌های آن در لارستان برگزار می‌شود. امین دلخسته در گفتگو با…

وبلاگ نویسیمسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان گفت: دومین جشنواره وبلاگ نویسی “واجب فراموش شده” با موضوع بررسی شبکه‌های ماهواره‌ای و آسیب‌های آن در لارستان برگزار می‌شود.

امین دلخسته در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه برای حفظ هر جامعه از فساد، انحراف و سقوط نظارت همگانی و در بعضی از موارد نظارت گروهی اشخاص لازم و ضروری است، اظهار کرد: باید افراد صالح بر آن چه بر جامعه می‌گذرد نظارت داشته باشند تا جامعه و فرد از رفتن به سوی فساد و انحرافات محفوظ ماند.

وی مهم‌ترین و عظیم‌ترین واجبات اسلامی را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: بسیجیان لارستان با درک این شرایط حساس در پی جامه عمل پوشاندن به این واجب فراموش شده برآمدند.

 مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه این جشنواره بر اساس مشکلات جامعه برنامه‌ریزی شده، تصریح کرد: مخاطب در جشنواره “واجب فراموش شده” عموم مردم هستند و با توجه به نگاه نو به حضور دانش‌آموزان این جشنواره به دو بخش آزاد و دانش‌آموزی تقسیم شده است.

 وی با تأکید بر اینکه موضوع این جشنواره بررسی شبکه‌های ماهواره‌ای و آسیب‌های آن است، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان باید در مطالب استفاده شده به نقش شبکه‌های ماهواره‌ای در تضعیف بنیان خانواده، تربیت کودکان و نقش آن در بلوغ زودرس کودکان و سبک زندگی، مدیریت زمان، ترویج فرهنگ غربی و تغییر سبک زندگی، حیا‌زدایی از اجتماع و نهاد خانواده، راهکارهای مقابله با شبکه‌های ماهواره و غیره پرداخته باشند.

 دلخسته با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در جشنواره و اطلاع از شرایط آن باید تا تاریخ ۱۵ آذرماه امسال از طریق وب سایت sjavan.ir اقدام کنند، افزود: برای ثبت وبلاگ در جشنواره هیچ ضرورتی ندارد که وبلاگ در بازه زمانی مشخص شده از جشنواره ایجاد شده باشد بلکه کلیه وبلاگ‌هایی که قبل از شروع جشنواره در عرصه فضای مجازی فعالیت داشته‌اند نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و در داوری آثار تولیدی بودن مطالب وبلاگ محوری‌ترین بخش را به خود اختصاص داده است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین