یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حضور نماینده مردم و اعضای کمیسیون فرهنگی در نمایشگاه کتاب تهران

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در معیت برخی دیگر از اعضای کمیسیون با حضور در شهر آفتاب از بیست و…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در معیت برخی دیگر از اعضای کمیسیون با حضور در شهر آفتاب از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

در این بازدید که حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، لاله افتخاری، نصرالله پژمان فر از دیگر اعضای کمیسیون فرهنگی نیز حضور داشتند، رئیس نمایشگاه کتاب گزارشی از روند برپایی نمایشگاه به همراه آمار و ارقام ارائه داد.

صالحی رئیس نمایشگاه کتاب درباره شرایط فعلی نمایشگاه در چند محور همچون تدابیر در نظر گرفته شده برای ناشران داخلی و خارجی، ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان و کاتالوگ نمایشگاه با توجه به جابجایی صورت گرفته اظهار داشت: در بخش داخلی ۳۰۶۴ ناشر در ۱۶۶۰غرفه در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و در بخش داخلی ۴۲۰۰ ناشر به نمایشگاه آمدند و درکل ۱۶ هزار نسخه کتاب ارائه شده است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خانه ملت در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی با غرفه‌داران، آن‌ها از هزینه بالای غرفه‌ها گلایه داشتند درحالی که شهرداری هزینه‌ای دریافت نکرده اما وزارت ارشاد مبلغ قابل توجهی از آن‌ها گرفته است. طبق برآورد نمایندگان بازدیدکننده، من‌حیث‌ المجموع فاصله نمایشگاه کتاب تا نقطه ایده آل کمتر شده اما طبق گزارش رئیس نمایشگاه، ۲۳۰ ناشر متقاضی نتوانستند صاحب غرفه شوند در حالی که انتظار می‌رفت با تغییر مکان این مشکل حل شود

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین