یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخشش چشمگیر دانش آموزان لارستانی در مسابقات قرآن فارس

کارشناس قرآن و عترت آموزش‌وپرورش لارستان از درخشش ۱۲ دانش‌آموز لارستانی در مسابقات قرآنی استان فارس خبر داد.  احمد حبیب‌نیا در گفت و گو با میلاد لارستان با اشاره به…

کارشناس قرآن و عترت آموزش‌وپرورش لارستان از درخشش ۱۲ دانش‌آموز لارستانی در مسابقات قرآنی استان فارس خبر داد.

 احمد حبیب‌نیا در گفت و گو با میلاد لارستان با اشاره به اینکه قرآن نقشه راه زندگی بشریت را ترسیم کرده است، اظهار داشت: قرآن خورشید تابانی است که انسان را از گمراهی می‌رهاند.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در میان جوانان و نوجوانان تنها با همت والدین و مربیان قرآنی آن‌ها محقق می‌شود. کارشناس قرآن و عترت آموزش‌وپرورش لارستان بابیان اینکه مسابقات قرآن مرحله نهایی استان فارس به میزبانی آموزش‌وپرورش ناحیه دو شیراز برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ عمومی و ویژه، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشای نماز برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان حبیب‌نیا با اشاره به اینکه این مسابقات بین دانش‌آموزان متوسطه دوره‌های اول و دوم برگزار شد، ادامه داد: در این مسابقات قرآنی، ۴۵ دانش‌آموز لارستانی به نمایندگی از شهرهای اوز، بیرم، گراش و لارستان به این مسابقات اعزام شدند که از این تعداد شش دانش‌آموز حائز رتبه اول شده و جواز حضور در مسابقات کشوری را به دست آوردند.

وی بیان کرد: چهار دانش‌آموز نیز در این مسابقات به مقام دوم و دو نفر نیز‌ رتبه سوم را کسب کردند.

کارشناس قرآن و عترت آموزش‌وپرورش لارستان گفت: علی باقری‌فرد در رشته قرائت، علی شمسایی لاری در رشته مداحی، حسین زارع در رشته انشا نماز، محمدامین پاس در رشته حفظ ۱۰ جز، علیرضا عباسی در رشته احکام و سمیه صالحی در رشته حفظ ۱۰ جز مقام اول این استان را به دست آوردند که به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

حبیب‌نیا افزود: علی کوه بالایی در رشته حفظ ۱۰ جز قرآن، تقی بزرگی در رشته نهج‌البلاغه، عالیه مقدسی در رشته قرائت تحقیق و زهرا مکرمی در رشته احکام مقام دوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: پریسا صادقی در رشته حفظ عمومی و محدثه امامی‌زاده در رشته حفظ پنج جز نیز مقام سوم را به دست آوردند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین