سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

«شب های تئاتر لارستان» میزبان هنرمندان جنوب فارس+تصاویر

طی مراسمی با حضور مسئولان،هنرمندان،علاقه مندان و گروه های نمایشی حاضر،جشنواره شب های تئاتر لارستان در عصر سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به طور رسمی مجموعه برنامه های خود را…

طی مراسمی با حضور مسئولان،هنرمندان،علاقه مندان و گروه های نمایشی حاضر،جشنواره شب های تئاتر لارستان در عصر سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به طور رسمی مجموعه برنامه های خود را آغاز کرد.

1 (12)به گزارش میلادلارستان وبه نقل از  روابط عمومی دبیرخانه جشنواره شب های تئاتر لارستان اولین اجرای شب اول،نمایش خیابانی «شی شی شیشه شکست» از شهرستان خنج به کارگردانی کامران آرایش بود.این نمایش با درون مایه طنز ، به معظلات و آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر و اعتیاد پرداخته بود و بدلیل نوع اجرای خیابانی مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

       1 (17)

1 (18)دومین اجرا،کاری از گروه هنری ققنوس اوز به نام «دوستت دارم با صدای آهسته» به کارگردانی سید مرتضی هاشمی و هنرنمایی نادیا نجم الدینی و نعیم منفرد بود.

3چیستا یثربی در این نمایشنامه روایتگر فضایی از گذر ایام توامان با تلخکامی است.

1 (2)پیش از اجرای دوم ،مجتبی نجم الدینی با موسیقی و خوانش رباعیات خیام و همچنین آیدا مختاری در قالب قصه خوانی به زبان لارستانی گوشه هایی از فرهنگ و رسوم شهر اوز را معرفی و مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

1 (7)پس از پایان، هر دو اجرای شب اول توسط منتقدین و حضار مورد نقد و بررسی قرار گرفت و کارگردانان در مقام دفاع از اثر،پاسخگوی منتقدین بودند.

1 (4)

1 (14)

1 (13)

1 (5)

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین