سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

انتشار نقشه راه سرمایه گذاری فارس به تفکیک شهرستان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: کتاب فرصت های سرمایه گذاری در فارس به عنوان نقشه راه سرمایه گذاری در این استان در مراحل پایانی تدوین و تنظیم…

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: کتاب فرصت های سرمایه گذاری در فارس به عنوان نقشه راه سرمایه گذاری در این استان در مراحل پایانی تدوین و تنظیم است و در یک ماه آینده منتشر خواهد شد. 

حیدر عالیشوندی افزود: این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی به معرفی ظرفیت های استان فارس به تفکیک شهرستان ها و مناطق مختلف در حوزه های مختلف صنعتی، گردشگری و کشاورزی می پردازد و ظرفیت های سرمایه گذاری را همراه با اطلاعات مناطق مختلف در اختیار سرمایه گذاران داخلی وخارجی قرار می دهد. وی گفت: این کتاب به عنوان نقشه راه سرمایه گذاری، سرمایه گذاران را در تصمیم گیری و مطالعات مقدماتی درباره اجرای طرح ها در استان فارس یاری می کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، موانع سرمایه گذاری در استان فارس شناسایی شده و گام های لازم برای رفع آنها در استان در حال برداشته شدن است.

وی ادامه داد: در این راستا، سند توسعه استان فارس به نام میثاق نامه توسعه تدوین شده و به امضای بالاترین مسوولان حاکمیتی در استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار فارس ، رییس کل دادگستری و نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی رسیده است و همه مسوولان در این میثاق نامه همدل و هم قسم شده اند که به جذب سرمایه گذاری در استان کمک کنند.

عالیشوندی گفت: اگر استان فارس در سطوح عالی مدیریتی در زمینه جذب سرمایه گذار هماهنگ عمل کند و از سرمایه گذاران حمایت شود، می توان به سرمایه گذاران نوید داد که با آرامش و خیال راحت می توانند نسبت به سرمایه گذاری در استان اقدام کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری در این استان وجود دارد و در راستای جذب سرمایه، کمیته های متعددی تشکیل شده و ساز و کاری شکل گرفته که همه فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری از پشت یک پنجره در مرکز سرمایه گذاری استان صورت می گیرد و نیازی به مراجعه سرمایه گذاران به ادارات مختلف نیست.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا عالیشوندی از به جریان انداختن سرمایه های راکد اقشار مختلف در جامعه به عنوان ظرفیت بالقوه برای پیشرفت و توسعه استان یاد کرد و گفت: با توجه به سرمایه های زیادی که جامعه پزشکی در اختیار دارد، کمیته ای در دانشگاه علوم پزشکی شیراز شکل گرفته تا با سازوکار مناسبی، امکان سرمایه گذاری و مشارکت سودآور جامعه پزشکی در بخش های کشاورزی و پزشکی استان فراهم شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین