سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 34
با حضور رئیس اداره و رزش و جوانان لارستان و مدیر تیم هندبال شهید چمران صورت گرفت:

پیگیری مشکلات هیئت هندبال و تیم شهیدچمران لارستان

جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیأت هندبال لارستان و باشگاه شهید چمران برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، در این…

جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیأت هندبال لارستان و باشگاه شهید چمران برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، در این جلسه که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و کادر هیأت هندبال و آقای راستی مدیریت باشگاه شهید چمران در محل اداره برگزار گردید، مسائل و مشکلات باشگاه شهید چمران مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن  تشکر از مدیریت تیم هندبال به خاطر حمایت از این تیم و کادر هیأت هندبال لارستان، برنامه های اداره ورزش و جوانان را در سال ۹۵ را در جهت حمایت از هیأت هندبال و تیم شهید چمران اعلام نمود. وی افزود: طبق سنوات گذشته با تیم هندبال شهید چمران و هیأت هندبال لارستان نهایت همکاری را بعمل خواهد آمد.

 سپس آقایان راستی و آقای زائر هر یک  به تشریح برنامه های سال ۹۵ پرداخته و حمایت خویش را در سال ۹۵ از تیم هندبال بانوان بزرگسال و آقایان در رده سنی نوجوانان اعلام نمودند. راستی  مدیر تیم های شهید چمران لارستان همچنین در ادامه  افزود: امید می رود در آینده نزدیک و با توجه به برنامه های هیأت هندبال و اداره ورزش و جوانان، رده های سنی مختلف در تیم هندبال شهید چمران لارستان به صورت تیم های  قدرتمند تشکیل گردند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین