پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

در لارستان هیچ بیمار پیوندی وجود ندارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۳ هزار و ۹۰۴ نفر بیمار پیوندی در سراسر کشور زندگی می‌کنند. عابد فتاحی اظهار کرد: براساس گزارش معاونت حقوقی و…

پیوند عضو در اهوازعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۳ هزار و ۹۰۴ نفر بیمار پیوندی در سراسر کشور زندگی می‌کنند. عابد فتاحی اظهار کرد: براساس گزارش معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۲۳ هزار و ۹۰۴ بیماری پیوندی در کل کشور شناسایی شده است.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برخی شهرهای ایران شامل تهران با ۷ هزار و ۲۳۰، اصفهان ۲ هزار و ۶۲، شیراز یک هزار و ۳۳۰، مشهد یک هزار و ۳۰۸ و تبریز با یک هزار و ۱۴ نفر بیشترین آمار بیماران پیوندی در کشور را دارند.

فتاحی با اشاره به شهرهای فاقد این بیماری تصریح کرد: خوشبختانه برخی شهرهای ایران مانند بهبهان و آبادان در استان خوزستان و یا شهرهایی همچون ایرانشهر در سیستان و بلوچستان و لارستان در استان فارس هیچ بیمار پیوندی وجود ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: براساس گزارش معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۱۵ نفر بیمار پیوندی در ارومیه شناسایی شده است.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمترین آمار بیماران دیالیزی متعلق به شهرهای بم با ۵۸، رشت با ۸۹، گناباد با ۴۶، بهبهان ۸۶ و لارستان با ۵۹ نفر است.

 

 منبع: خبرگزاری تسنیم

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین