شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پوراسد رئیس میراث فرهنگی لارستان شد

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور معاون میراث فرهنگی فارس، رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی با حضور…

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور معاون میراث فرهنگی فارس، رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی با حضور نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی محمد گلستانی مسئول حراست

و نصیری اصل معاون میراث فرهنگی فارس، مهندس حسین پوراسد بعنوان رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان معرفی و از زحمات چندین ساله سیما علویه تقدیر شد.

در این مراسم علی محمد گلستانی در سخنانی اظهار کرد: همه می بایست به آثار تاریخی اهمیت ویژه دهند و در حفظ و مرمت و بازسازی آن اقدام جدی و عملی نمایند.

وی افزود: گردشگری هم می بایست در جامعه رونق یابد، چرا که این مهم می تواند، در آمد اقتصاد کشور را تغییر دهد.

مسئول حراست میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: استان فارس دارای دو اداره میراث فرهنگی است که  یکی در شهرستان مرودشت و دیگری درشهرستان لارستان وجود دارد و این نشان می دهد که این منطقه قدمت زیادی دارد و دارای آثار تاریخی بسیاری است.

وی تأکید کرد: با توجه به گستردگی این شهرستان از همه خواست تا به اداره میراث فرهنگی لارستان کمک کنند و خود را جزیی از میراث فرهنگی بدانند.

علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز، با اشاره به قدمت زیاد منطقه لارستان بزرگ و آثار تاریخی بسیار در این خطه، خواستار توجه بیشتری به این شهرستان شد.

فرماندار لارستان در پایان از خدمات ارزنده و چندین ساله سیما علویه رییس سابق این اداره تشکر و برای حسین پور اسد مدیر جدید میراث فرهنگی لارستان آرزوی موفقیت نمود.
 

حسین پور اسد پیش از این ۵ سال بعنوان کارشناس فنی اداره کل میراث فرهنگی و ناظر عالی شهرستانهای جنوب فارس و ۲ سال شمال استان و ۸ سال نیز جانشین فرماندهی یگان حفاظت از میراث فرهنگی استان فارس مشغول به خدمت بوده است.

لازم به ذکر است که در این جلسه همچنین شهاب الدین رفعتی نیز بعنوان سرپرست جدید پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی لار معرفی گردید.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین