سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 32

آيا اين همه مجتمع‌ تجارتي كفايت نمي‌كند؟!

چندي است در جاي جاي شهرجديد و قديم لارستان مجتمع‌هاي عريض و طويل تجاري سرِ پا شده كه اكثراً به اتمام رسيده و مورد استفاده هم قرار گرفته است ….

چندي است در جاي جاي شهرجديد و قديم لارستان مجتمع‌هاي عريض و طويل تجاري سرِ پا شده كه اكثراً به اتمام رسيده و مورد استفاده هم قرار گرفته است . پاره‌اي نيز در حال  ساخت و بعضي در حال اتمام است. مسأله‌اي كه مسئولين امر بخصوص شهرداري بايد در

جريان باشد اين است كه سرمايه‌داران را جهت تأسيسات ديگري كه منافع مادي نيز دارد هدايت نمايد تا ضمن رفع نياز شهرستان، در همه موارد منافع بيشتري از آن عايد مردم گردد.

تأسيس ترمينال مسافربري، كشتار مجهز دام، پانسيون‌هاي پزشكي، خوابگاههاي دانشجويي،‌ مجتمع زنجيره‌اي، مجامع فرهنگي،‌ سالن‌ها براي تشكل‌هاي گروهها و احزاب سرمايه‌گذاري‌هاي صنايع كوچك و زودبازده با همكاري اداره صنعت ومعدن و تجارت و … از جمله مواردي است كه مي‌توان جايگزين مجتمع‌هاي تجاري نمود كه فوايد  گسترده‌تري نصيب منطقه و مردم گردد. نكات بالا به عنوان مثال ذكر شد. به طور قطع مسئولين امر نكات متعدد و متنوع ديگري نيز در ذهن دارند كه مي‌توانند با برنامه‌ريزي، تدوين كنند و منطقه را در مسير توسعه قرار دهند.

 مدیرمسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین