سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 32

مسئولین و معتمدین لارستان، سخنان استاندار را جدی بگیرید.

استاندار فارس طی سخنانی اظهارداشت: همراهی بانک های استان در زمینه اعطای تسهیلات به افراد واجد صلاحیت می تواند رونق بیشتری را در عرصه تولید به دنبال داشته باشد.  دكتر…

استاندار فارس طی سخنانی اظهارداشت: همراهی بانک های استان در زمینه اعطای تسهیلات به افراد واجد صلاحیت می تواند رونق بیشتری را در عرصه تولید به دنبال داشته باشد.  دكتر سيد محمد احمدي در جلسه

شوراي بانك هاي استان كه با حضور معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري، مديران اقتصادي و صنعتي استان و سرپرستان شعب بانك هاي استان برگزار شد، گفت: متقاضياني كه داراي صلاحيت هاي لازم هستند بايد توسط بانك ها مورد توجه قرار گيرند.
نماينده عالي دولت در استان فارس با تاكيد بر اين كه مدت زمان رسيدگي به درخواست هاي متقاضيان دريافت وام هاي بانكي بايد كاهش پيد كرده و سريع تر تعيين تكليف شوند، افزود: انتظار داريم بانك هاي استان با استفاده از منابع داخلي خود بخشي از درخواست هاي دريافت وام را پاسخ دهند.
وي با اشاره به اين كه مشكل بيكاري موجب بروز بسياري از مسائل و جرائم اجتماعي مي شود، گفت: اميدواريم بانك ها خصوصي مشاركت بيشتري در فعاليت هاي اقتصادي استان فارس داشته باشند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از استانداری فارس دکتر احمدی خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه استان در زمينه ميزان منابع مردمي نزد بانك ها داراي رتبه سوم در سطح كشور است اميدواريم مصارف درون استان بانك هاي فارس افزايش پيدا كرده و در زمينه توسعه توليد در استان به كار گيري شود.

میلادلارستان: بارها و بارها این نکته از سوی میلادلارستان تاکید شده و بانک های منطقه را به حرکت اقتصادی در راستای توسعه کل منطقه سوق داده اما حرکت خاصی صورت نپذیرفته است. لزوم تشکیل هلدینگ بانک ها برای توسعه منطقه  موضوعی بود که چندی پیش میلاد لارستان بدان پرداخت. و این موضوعی بود که توسط استاندار محترم نیز در مطلبی با عنوان تشکیل کنسرسیوم بانک ها برای سرمایه گذاری در فارس تاکید شده بود.همچنین مشارکت بانک ها در اجرای طرح های عمرانی شهرداری ” با وجودی که گفته می شود ۴۴% سپرده های بانکی استان به لارستانی ها اختصاص دارد اما مشارکت بانک ها در اجرای پروژه های عمرانی را کمتر شاهد بوده ایم .” این ها و همه وهمه موضوعاتی است که یک همت واحد  در مجموعه شهر و مخصوصا مسئولان رده بالای شهر از قبیل : فرماندار ویژه محترم، امام جمعه محترم، دفتر نماینده محترم، شورای شهر محترم، شورای شهرستان، معتمدین و.. را می طلبد تا با تشکیل سلسله جلسات در کل منطقه در جهت ورود بانک ها به عرصه توسعه اقتصادی گام بردارند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین