سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

اوز، بیرم و خنج رونق می گیرند.

مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان طی سخنانی در خصوص شهرک های صنعتی منطقه  با اعلام اینکه در چند سال اخیر زیرساخت‌های خدماتی مثل آب، برق، گاز و تلفن در شهرک…

مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان طی سخنانی در خصوص شهرک های صنعتی منطقه  با اعلام اینکه در چند سال اخیر زیرساخت‌های خدماتی مثل آب، برق، گاز و تلفن در شهرک صنعتی بخش اوز فراهم شده است، خاطرنشان کرد: پیمانکارهای آسفالت

و روشنایی شهرک تعیین شده و امیدواریم تا چند ماه آینده این کارها به سرانجام برسد.  وی درباره آبرسانی به شهرک صنعتی اوز، افزود: با توجه به بالا بودن “EC” آب در این شهرک و غیرقابل استفاده بودن با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آب مورد نیاز شهرک از مرکز بخش اوز تا شهرک صنعتی با هزینه‌ای بیش از  ۷۵۰ میلیون تومان آبرسانی صورت گرفت و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید. پیمان‌فر با اعلام آمادگی برای همکاری با شرکت گاز در گازرسانی به شهرک صنعتی اوز، از مسئولان اداره گاز خواست زمینه‌های خط انتقال گاز به این شهرک را فراهم کنند تا شهرک صنعتی اوز نیز به شبکه سراسری گاز متصل شود. وی با بیان اینکه پیمانکار لازم برای ساخت ساختمان نگهبانی شهرک صنعتی اوز مشخص شده، گفت: با اقدامات صورت گرفته امیدواریم تا در ۳ ماهه آینده زیرساخت‌های لازم و کامل برای حضور بیش از پیش سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اوز مهیا باشد.

 مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان درباره اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی حضور صنعتگران در ناحیه صنعتی “حسن لری و پشته سنگر” بیان کرد: نگهبان برای شهرک انتخاب، خطوط تلفن مهیا، پیمانکار آسفالت مشخص شده و نامگذاری خیابان‌ها و تعیین کدپستی انجام شده است.

وی  همچنین با تقدیر از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بخش بیرم برای اختصاص زمین شهرک صنعتی و حفر چاه، تصریح کرد: پیمانکارهای حفر چاه و زیرسازی شهرک صنعتی بیرم تعیین شده و در آینده نزدیک پروژه شبکه داخلی آب و شبکه برق‌رسانی آغاز می‌شود.

 پیمان‌فر درباره ایجاد شهرک صنعتی ۹۴ هکتاری در شهرستان خنج، گفت: مطالعات اولیه، زمین مورد نیاز، امور مشاوره‌ای و بلوک‌بندی طرح اولیه به اتمام رسیده و صرف یکی دو ماه آینده کار زیرسازی و تک لبه‌گذاری شهرک این شهرستان نیز انجام می‌شود.

 خبرنگار: حسن فراست

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین