سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

مهلت ارسال آثار به جشنواره نمایشنامه خوانی لارستان 20 دی اعلام شد

معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس گفت: علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی شهدای هنرمند لارستان تا ۲۰ دی برای ارسال آثار خود به…

معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس گفت: علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی شهدای هنرمند لارستان تا ۲۰ دی برای ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره مهلت دارند.

محمد رضا مریدی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با همکاری انجمن نمایش پس از تجربه برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی در لارستان بر آن شد که امسال این جشنواره را به صورت منطقه ای و با حضور هنرمندانی از استان های فارس ، بوشهر و هرمزگان برگزار کند.

وی افزود:تلاش برای رشد و بالندگی و توسعه هنرهای نمایشی با نگاه ویژه به بخش نویسندگی نمایشنامه، تشویق هرچه بیشتر هنرمندان به مطالعه و ترویج نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی، تحلیل متن به عنوان یکی از عوامل اصلی در درک و شناخت نمایشنامه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مریدی ادامه داد:همچنین معرفی نویسندگان بومی و ترویج هرچه بیشتر آداب و فرهنگ و رسوم محلی از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می آید.

معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس اضافه کرد:این جشنواره با نگاه ویژه به مباحث ارزشی ، دینی و فرهنگ بومی با موضوع آزاد برگزار می شود و انتخاب متون برای پذیرش در جشنواره منوط به تایید هیات نظارت بر جشنواره خواهد بود و زمان نمایشنامه باید حداقل ۲۰ دقیقه و حداکثر ۶۰ دقیقه باشد و زمان نتایج پذیرش متون ۲۰ آذر اعلام خواهد شد.

مریدی ، استفاده از حرکات نمایشی و امکانات صحنه ای ضمن خوانش را لازم ندانست و بیان داشت:متقاضیان برای شرکت در جشنواره از زمان پذیرش متون تا تاریخ ۲۰ دی فرصت دارند فیلم نمایشنامه خوانی اثر مورد نظر خود را روی لوح فشرده و با کیفیتی مناسب در سه نسخه ارسال کنند .

وی گفت:نتایج نهایی پذیرش گروه ها ۳۰ دی اعلام می شود.

 

منبع: ایرنا

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین