چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

احداث دو زمین ورزشی با چمن مصنوعی در آموزش و پرورش لارستان

میلاد لارستان: با تلاش وپیگیری کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش لارستان و مشارکت خیّرین بزرگوار لارستانی، عملیات احداث دومّین زمین ورزشی با چمن مصنوعی آغاز شد.

با تلاش وپیگیری کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش لارستان و مشارکت خیّرین بزرگوار لارستانی، عملیات احداث دومّین زمین ورزشی با چمن مصنوعی آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عملیات زیر سازی و احداث یک زمین ورزشی دیگر با پوشش چمن مصنوعی در محوطه آموزشگاه علی بن ابیطالب(ع) (پژوهشسرای دانش آموزی)  توسط پیمانکار مرتبط به متراژ۱۰۰۰ مترمربع آغاز شده است که پس از اتمام زیر سازی و تاییده کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش فارس ،کمتر از دوماه دیگر، چمن مصنوعی توسط مجری طرح و با تایید  AFC  نصب خواهد شد.

این پروژه با مشارکت مجمع خیرین ورزش و سلامت لارستان و بنیاد نیک اندیشان هاشمی و اداره کل آموزش و پرورش فارس احداث میشود و هریک از طرفین ۵۰ درصد هزینه را متقبل خواهند شد. استفاده از این زمین چمن مصنوعی طبق قرارداد برای عموم مردم شریف لارستان بلامانع و متعلّق به جامعه بزرگ ورزش لارستان خواهد بود.

گفتنی است مدتی پیش نیز عملیات احداث اولین زمین ورزشی با چمن مصنوعی در منطقه لارستان در محوطه دبیرستان شهید فراست کلید خورد که هم اکنون عملیات زیر سازی آن به اتمام رسیده و همزمان کمتر از دوماه دیگر، این دو پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

 خبرنگار: روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش و پرورش لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین