چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11
با حضور فرماندهی سپاه فجر فارس صورت گرفت:

افتتاح چند طرع عمرانی و ورزشی در لارستان

میلاد لارستان: با حضور فرماندهی سپاه فجر استان فارس و معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، چند طرع عمرانی و ورزشی در لارستان با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال افتتاح گردید.

با حضور فرماندهی سپاه فجر استان فارس و معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، چند طرع عمرانی و ورزشی در لارستان با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال افتتاح گردید.

به گزارش میلاد لارستان؛ در مراسمی ابتدا با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور فرماندهی سپاه فجر استان فارس، مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی ،امیر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان،حجت الاسلام والمسلمین هادی پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه،سرهنگ دیندارلو فرماندهی انتظامی،خلیل نامدار نائب رییس شورای اسلامی شهر لار،فرماندهان پایگاههای مقاومت و جمعی از مسئولین و خیرین این منطقه، ساختمان اداری حوزه مقاومت بسیج شهدا ء در لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است این ساختمان با زیربنای ۶۵۰ متر مربع در دو طبق با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط سپاه و خیرین شهرستان ساخته شده است.

اضافه می گردد که پیش از این نیز با حضور فرماندهی سپاه فجر استان ، دو سالن ورزشی صالحین در روستای کورده و شهید یزدی در شهر لار جمعا با زیربنای ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین