شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

با تلاش جوانان، ایران به یکی از قدرتهای جهان تبدیل شده است

امام جمعه لارستان با اشاره به ساخت پهپاد مدل شکار شده آمریکایی ها توسط جوانان ایرانی، گفت: این جوانان عزیز، با اتکای به معنویت، توانسته اند ایران را به یکی…

امام جمعه لارستان با اشاره به ساخت پهپاد مدل شکار شده آمریکایی ها توسط جوانان ایرانی، گفت: این جوانان عزیز، با اتکای به معنویت، توانسته اند ایران را به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان، حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش، در آئین عبادی سیاسی این هفته شهر لار با تأکید بر توکل برخدا در تمامی امور زندگی، اظهار کرد: انسان باید در تمام لحظه لحظه زندگی اش به خداوند متعال اعتماد کند و براساس آیات و روایات، خدای عز و جل در هیچ برهه ای از زندگی دنیوی، بنده اش را به حال خود رها نمی کند.

وی با ذکر حدیثی از پیامبرخدا(ص)، تصریح کرد: کسی که در زمان حکومت خلیفه ظالمی زندگی می کند که اصرار بر ارتکاب به کارهایی دارد که خداوند متعال حرام دانسته است و به اشاعه گناه می پردازد، ولی مردم آن جامعه در برابر این حاکم جاهل و ظالم بصورت زبانی یا عملی، اعتراض نکنند، آنان مستحق آتش جهنم هستند.

خطیب جمعه لار با گرامیداشت سالروز درگذشت عالم اخلاق و عارف سالک، مرحوم حاج غفوری(ره)، گفت: این عالم فرزانه یکی از پیرغلامان حضرت سیدالشهدا(ع) بود که توانست سالها در زمان طاغوت به برپایی نمازجماعت مبادرت ورزد و ارشاد و هدایت مردم منطقه لارستان بزرگ بپردازد.

وی با بیان اینکه، تحمل این حقیقت برای آمریکا بسیار سخت است که قبول کند، ایران توانسته است با یک مهندسی معکوس توسط جوانان نخبه اش، مدل پهپاد آمریکایی را ساخته، خاطر نشان کرد: براساس گفته های فرمانده نیروی هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حول و قوه الهی این پهپاد در آینده ای نزدیک به لحاظ فنی ارتقاء خواهد یافت و به تولید انبوه می رسد.

حجه الاسلام نوربخش جوانان پراستعداد ایران اسلامی را شایسته بهترین ها دانست و عنوان کرد: این جوانان عزیز، با اتکای به معنویت، توانسته اند ایران را به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا تبدیل کنند.

وی با تقدیر از زحمات ۱۰ ساله مهندس ضرغامی در طول دوران تصدی خود بر سازمان صدا و سیما، تصریح کرد: انتخاب آقای سرافراز به عنوان یک مدیر با تجربه و از خانواده معظم شهدا بر رسانه ملی و جهانی، تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

امام جمعه لار با اشاره به مذاکرات اخیر تیم دیپلماسی هسته ای ایران با اعضای گروه ۱+۵ در مسقط، ابراز کرد: در این مذاکرات، ایران با یک حضور قاطعانه در برابر آمریکا و زورگویان عالم ایستاده است.

وی بهره مندی ایران از انرژی هسته ای را یک حق مسلم دانست و اضافه کرد: دشمنان از قدرتی که ایران در سطح دنیا یافته، ناراحت هستند.

حجه الاسلام نوربخش با مثبت ارزیابی کردن حضور یکساله علی اکبر نجیب زاده بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، بیان کرد: تلاش های ایشان در خدمت رسانی به مردم و بخصوص حفظ وحدت قابل تقدیر است.

وی به مسئولین شاغل در لارستان بزرگ، توصیه کرد: هر کسی در هر پست و منصبی باید خود را خادم مردم بصیر و شریف لارستان بداند و از هیچ کمکی در حل مشکلات مردم دریغ نکنند.

امام جمعه لار با اشاره به ورود ۷۵ شهید تازه تفحص شده به کشور، تصریح کرد: براساس اعلام مسئولین، نزدیک به ۶ هزار و ۲۰۰ شهید در مناطق عملیاتی مدفون اند که هنوز تفحص نشده اند و مطمئناً در هر بار حضور این عزیزان در شهر و دیار کشورمان، باعث ایجاد برکت و معنویت هستند.

وی با بیان اینکه، ۱۴ لغایت ۲۵ آبان ماه بعنوان دهه “ایمنی و راه ها” نام گذاری شده است، افزود: مسئله راهها بسیار با اهمیت است و اگر مسئولین مربوطه در استاندارسازی راهها اهتمام بیشتری بخرج دهند، میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات بشدت کاهش می یابد.

خبرنگار: حسن فراست

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین