سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

جلسه نمایندگان فارس با نوبخت در تهران

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در پایان سفر خود به استان فارس با اشاره به بازدید از طرحهای در دست اجرا و  نشست با مدیران ارشد استان…

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در پایان سفر خود به استان فارس با اشاره به بازدید از طرحهای در دست اجرا و  نشست با مدیران ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طی

سخنانی اظهار داشت: بنا شد که در چند ماه مانده به پایان سال ۹۳و نیز سال در ۹۴و همچنین جایگاه فارس در برنامه ششم توسعه کارهایی را برای این استان مستعد انجام دهیم .

دکتر نوبخت گفت : استان فارس در ردیف های مختلف بالغ بر یکهزار و ۳۷۱میلیارد تومان اعتبار مصوب در بودجه ۹۳در دولت دارد. وی افزود: این میزان بودجه مصوب برای اجرای ۱۷۷طرح ملی و استانی ویژه (طرحهایی که قبلا ملی بوده و بعدا استانی شده ) سرمایه گذاری خواهد شد.

معاون رییس جمهوری گفت : فارس به لحاظ اعتبارات ملی در بین ۳۱استان کشور در جایگاه سوم قرار داردو به لحاظ اعتبارات استانی ویژه و استانی نیز هم جایگاه دوم را دارد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا نوبخت با اشاره به اینکه دولت مصمم هست که به اعتبارات مصوب تخصیص های مناسب بدهد اظهار داشت : اعتبارات استانی فارس را تا پایان سال به تخصیص ۱۰۰درصد خواهیم رساند.

نوبخت همچنین گفت : در این سفر توافق گردید تا در هفته آینده(یعنی هفته جاری) مسوولان استانداری به همراه نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در خصوص دو موضوع مهم تنش آبی و راهسازی این استان جلسه ای را در معاونت برنامه ریزی در تهران داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه موظیم به نحو هوشمند اعتبارات موجود را به جاهایی اختصاص دهیم که بیشترین بهره وری را دارند اظهار داشت :در راستای رفع سریع این دو مشکل استان فارس راهکارهایی اتخاذ خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری که عصر چهارشنبه به استان فارس سفر کرده بود جمعه شب به بازدیدها و نشست های فشرده خود با مدیران و کارشناسان مختلف پیرامون اتخاذ راهکارهایی در جهت توسعه استان فارس پایان داد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین