جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

نگهداری54 معلول در مجتمع معلولین فجر لارستان

میلاد لارستان: مدیر عامل مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین فجر لارستان، گفت: ۵۴ نفر از معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال از سراسر استان فارس نگهداری می شوند….

میلاد لارستان: مدیر عامل مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین فجر لارستان، گفت: ۵۴ نفر از معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال از سراسر استان فارس نگهداری می شوند. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان، در بازدید سرزده امروز صبح معاون استاندار و

فرماندار ویژه لارستان از مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین فجر لارستان، قسمت های مختلف این مرکز مورد بازدید قرار گرفت و با  معلولین ذهنی و جسمی دیدار و گفتگو شد.

در این دیدار صمیمانه بعضی از معلولین ذهنی به زیبایی هرچه تمامتر قرآن و یا دعا تلاوت می کردند و دیگری شعر می خواند و دیگری هم گلدوزی و بافتنی می کرد. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با مدیر عامل و پرسنل این مرکز در سخنانی اظهار کرد: کار شما عزیزان، کار سخت و طاقت فرساست که در بارگاه باریتعالی اجرتان محفوظ می باشد و قطع به یقین خداوند دست شما را می گیرد و یاریتان می کند.

نجیب زاده تصریح کرد: شماها کارتان را با عشق و علاقه که همانا نگهداری از افرادی که دارای عقب ماندگی ذهنی و معلول جسمی هستند را انجام می دهید و این خیلی با ارزش است.

وی عملکرد این مرکز را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: این نشان می دهد که این مجتمع از مدیریت و پرسنل قوی و هیئت مدیره منسجمی برخوردار است که همگی و بخصوص خیرین عزیز شایسته تقدیر و تشکر هستند.

محمد قنادی، مدیر عامل مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین فجر لارستان هم در سخنانی از حضور سرزده فرماندار و همراهان تشکر و عنوان کرد: دراین مرکز ۵۴ نفر از معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال از سراسر استان فارس نگهداری می شوند.

قنادی خاطر نشان کرد: در این مرکز افراد هنرمندی هم هستند که به کارهای هنری زیبایی می پردازند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین