یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر کمیته امداد لارستان

انتقاد از خیرین بدلیل عدم هماهنگی با کمیته امداد در امر کمک رسانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان با انتقاد از عدم هماهنگی خیرین و نماینده آنها با این نهاد در کمک رسانی و دستگیری از نیازمندان، گفت: می توان با انسجام کمکها، در امر محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان از موازی کاری جلوگیری کرد.

مدیر کمیته امداد لارستان با انتقاد از عدم هماهنگی خیرین و نماینده آنها با این نهاد در کمک رسانی و دستگیری از نیازمندان، گفت: می توان با انسجام کمکها، در امر محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان از موازی کاری جلوگیری کرد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مردم مومن و شریف لارستان، اهم فعالیت های قابل انجام کمیته امداد را در این ما پر خیر و برکت بر شمرد .

تلاش حد اکثری خدمات رسانی در این ماه

ایشان با توجه به فضای معنوی حاکم در جامعه در این ماه اظهار داشت : امید است با مشارکت های خیرخواهانه نیک اندیشان عزیز حداکثر خدمات را به محرومین جامعه ارائه داد.

مشارکت خیرین با هر نیتی

مدیر کمیته امداد تصریح  کرد : ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا دستی بر سرهای نیازمند و دلهای دردمند کشیده شود که در این راستا هر خیر با هر نیتی می تواند در امور امداد مشارکت نماید .

برشمردن طرحهای قابل اجرا در رمضان

این مقام مسئول افزود : طرح محسنین جهت کمک به کودکان نیازمند،اطعام جهت افطاری ماه مبارک رمضان،طرح مفتاح الجنه، سرکشی از منازل محرومین،طرح شفا،کمک به بیماران خاص و صعب العلاج،طرح کوثر فراهم سازی جهیزیه مزدوجین نیازمند و در نهایت برگزاری جشن رمضان با حضور خیرین شهرستان و حامیان ایتام در شانزدهم ماه مبارک رمضان از اهم فعالیت های است که در این ماه با شور و حال دیگری انجام خواهد شد .

انتقاد از خیرین و رابطین خیرین به دلیل عدم هماهنگی با امداد

هوشنگ دلاور ، باز هم همچون گذشته از عدم هماهنگی خیرین و رابطین خیرینی که به هر نحوی به نیازمندان مساعدت میکنند با کمیته امداد گله کرد و افزود: کمیته امداد یک تعامل صد در صدی با موسسات و مراکز خیریه به عمل آورده و در این راستا بدون دخالت امداد در اساسنامه  این موسسات ،  با هماهنگی هم خدمات رسانی بهتری به محرومین صورت می پذیرد که اگر خیرین متفرقه شهرستان نیز همچون موسسات خیریه با کمیته امداد همگام شوند ، مشکلات اساسی بسیاری  از نیازمندان مرتفع خواهد شد.

توجه ویژه به مناطق محروم

مدیر کمیته امداد لارستان در پایان اضافه کرد که رمضان امسال توجه خاصی به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده صورت می پذیرد و سعی بر آن است که با مشارکت مردم نسبت به توزیع آرد و دیگر اقلام خوراکی و حمایت ویژه از کودکان محروم این مناطق اقدام به عمل آید.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین