چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11
معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس

۴۶ روستای هدف گردشگری در استان فارس شناسایی شد

میلاد لارستان: معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس گفت: در حال حاضر ۴۶ روستای هدف گردشگری در استان فارس وجود دارد که هریک از این روستاها دارای ویژگی‌های خاصی از نظر تاریخی، طبیعی و گردشگری است.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان فارس گفت: در حال حاضر ۴۶ روستای هدف گردشگری در استان فارس وجود دارد که هریک از این روستاها دارای ویژگی‌های خاصی از نظر تاریخی، طبیعی و گردشگری است.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس کارگاه آموزشی دهیاران روستاهای هدف گردشگری استان فارس با حضور بیش از ۶۰ نفر از دهیاران روستاهای هدف گردشگری، سرمایه‌گذاران و متقاضیان اقامتگاه‌های بوم گردی در استان فارس برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان به صورت تئوری و عملی با مباحثی مانند توسعه گردشگری روستایی با هدف رشد اقامتگاه‌های بومگردی در سطح استان و تشویق جامعه محلی برای توسعه گردشگری در روستاهای مورد نظر آشنا شدند .

در این کارگاه سید موید محسن‌نژاد، معاون گردشگری فارس در سخنانی به ضرورت آشناسازی اهالی روستاهای هدف گردشگری و دهیاران تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ۴۶ روستای هدف گردشگری در استان فارس وجود دارد که هریک از این روستاها دارای ویژگی‌های خاصی از نظر تاریخی، طبیعی و گردشگری است .

معاون گردشگری فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی در دستور کار است و هم اینک نیز برای ایجاد این اقامتگاه‌ها بیش از ۴۰ متقاضی در استان فارس وجود دارد .

محسن‌نژاد از صدور ۳ مجوز اقامتگاه بوم‌گردی در استان خبر داد و گفت: به زودی در سطح استان شاهد تاسیس بیشتر اقامتگاه‌های بوم گردی هستیم و به متقاضیان این نوع اقامتگاه‌ها تا سقف یک صد میلیون تومان از صندوق کارآفرین امید تسهیلات بانکی با بهره اندک اعطا میشود.

این کارگاه با همکاری اداره کل امور روستایی استانداری فارس و یکی از موسسات آموزش گردشگری برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین