سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 24

به جاده مرگ رسیدگی شود!

میلاد لارستان: جاده لار – جهرم، جاده ای است که روزانه جان مسافران را می گیرد. به گزارش میلاد لارستان، جاده ترانزیتی و پر تردد لار – جهرم، از جاده…

میلاد لارستان: جاده لار – جهرم، جاده ای است که روزانه جان مسافران را می گیرد. به گزارش میلاد لارستان، جاده ترانزیتی و پر تردد لار – جهرم، از جاده های بسیار مهم و مواصلاتی استان فارس به شمار می رود. این محور، روزانه حجم بالایی از ترافیک و عبور و مرور را در خود می بیند.

 این مسیر شلوغ و البته باریک و دو طرفه، محال است که در عرض یک شبانه روز، چندین تصادف مرگبار را شاهد نباشد!

متأسفانه به دلائل نامعلومی به این محور بی توجهی شده و می شود و کمترین اقدام برای دو بانده کردن آن صورت پذیرفته است و اگر هم کاری انجام شده، بسیار کُند است.

در گشت و گذاری در محورهای استان فارس، همچون: شیراز – اصفهان، شیراز – فسا، شیراز – بوشهر و غیره، شاهد مجزا شدن لاین های حرکت خودروها هستیم، اما متأسفانه علی رغم بروز تصافات دلخراش در مسیر لار – جهرم، کمترین کار اساسی برای رفع این مشکل اساسی صورت پذیرفته است.

با کمال تأسف، براساس آمار ارائه شده در رسانه های مجازی، طی ۴۸ ساعت گذشته، شاهد فوت ۴ تن از هموطنان عزیز در محور لار – جهرم بوده ایم. اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی از میزان مرگ و میر این جاده، بدون مجروحین ارائه دهیم، یعنی ماهانه ۶۰ تن از مردم کشورمان، فقط در این مسیر ناایمن جان خود را از دست می دهند!!!

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین