سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

بمناسبت هفته بسیج قبور مطهر شهدا غبارروبی شد

میلاد لارستان: به مناسبت هفته بسیج قبور مطهر شهدا در لارستان غبارروبی و بر حرکت در مسیر شهدا و ولایت تأکید شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ امین دلخسته، مسئول…

میلاد لارستان: به مناسبت هفته بسیج قبور مطهر شهدا در لارستان غبارروبی و بر حرکت در مسیر شهدا و ولایت تأکید شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ امین دلخسته، مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان،

در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای لار اظهار کرد: روزی با فرمان با برکت و ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) نهادی تشکیل شد که بخشی از برکاتش حفظ و صیانت از انقلاب و نظام مقدس اسلامی بود.

وی افزود: امروز به یمن وجود رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری نقش بی‌بدیل بسیج، این درخت تناور در عزت و سربلندی کشور بر دوست و دشمن پوشیده نیست.

دلخسته با اشاره به نقش بسیج در خنثی کردن تهدیدات دشمن قبل و بعد از جنگ تحمیلی تصریح کرد: بسیاری از شهیدان مردان بسیجی بی‌ادعایی بودند که با حرکت در خط ولایت جان خود را فدای اسلام و میهن اسلامی کردند و امروز نیز بسیج پر توان در عرصه‌های مختلف به ویژه در مقابله با تهدیدات دشمن حضور دارد.

مسئول فرهنگی سپاه لارستان، احترام به مقام شهید و شهادت و حرکت در راه شهیدان را فرهنگ بسیج دانست و ابراز کرد: امروز پیشرفت کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام ارزش مجاهدت‌های شهیدان را آشکارتر می‌کند و لارستان نیز با تقدیم ۳۵۰ شهید در این افتخار شریک است.

وی اضافه کرد: امروز با غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا ضمن بزرگداشت مقام شهید سلام و ارادت قلبی خود را به عنوان یک بسیجی به خانواده شهدا تقدیم می‌کنیم، کسانی که با صبر و پایداری خود ملت ایران را سر افراز کردند.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه لارستان با همراهی امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات و بسیجیان، خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور لارستان با حضور در گلزار شهدای نقاط مختلف این شهرستان به غبارروبی و عطرافشانی پرداختند.

گقتنی است همزمان با غبار روبی مزار شهدا زیارت عاشورا نیز قرائت شد .

این برنامه هر ساله با هدف تجدید میثاق با ارمان های امام راحل(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام می گردد.

خبرنگار: حسن فراست

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین