سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

یادواره شهدای دانشجو در لارستان برگزار می شود

هاشم پیش‌بین عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دفتر بسیج دانشجویی لارستان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجوی کشور، یادواره شهدای دانشجوی این شهرستان را برگزار می‌کند…

خبرگزاری فارس: برگزاری یادواره شهدای دانشجوی لارستان هاشم پیش‌بین عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دفتر بسیج دانشجویی لارستان در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجوی کشور، یادواره شهدای دانشجوی این شهرستان را برگزار می‌کند اظهار داشت:

این یادواره سوم آذرماه امسال با حضور سردار طهماسبی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در تالار وحدت لار برگزار می‌شود.

وی، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا را مسئولیتی برای تمام افراد برشمرد و افزود: شهید تنها متعلق به گروه و دسته و قوم خاصی نیست و تمام آحاد جامعه وامدار شهیدان هستند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان با بیان اینکه اثربخشی یکی از ویژگی‌های اجتناب‌ناپذیر هر برنامه فرهنگی است اضافه کرد: باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم مربوط به شهدا تلاش کنیم.

پیش‌بین ادامه داد: مجلس شهید نباید فقط یک مجلس و مراسم گرامیداشت باشد بلکه باید مانند خود شهید، زنده و پویا بوده و منجر به تحول روحی و اجتماعی در مخاطبان شود.

وی یادواره‌ها را الهام‌بخش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دانست و تصریح کرد: حفظ اسلام ناب محمدی از مهم‌ترین اهداف شهداست.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان با بیان اینکه دشمنان با استفاده از ابزار تبلیغاتی مانند ماهواره، فرهنگ اسلام علوی و دین اسلام را دین خشونت و جنگ‌طلب معرفی می‌کنند خاطر نشان کرد: شهدا برترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و ما باید آن‌ها را در زندگی خود الگو قرار دهیم.

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین