سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 29

یادواره شهدای اهل‌سنت در لارستان برگزار می‌شود

میلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره‌ شهدای اهل سنت در بخش اوز لارستان خبر داد. سرهنگ غلامحسین جاوید در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان، یکی از اهداف…

شهید/یادواره/دفاع مقدسمیلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره‌ شهدای اهل سنت در بخش اوز لارستان خبر داد. سرهنگ غلامحسین جاوید در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان، یکی از اهداف بسیج از بدو تاسیس را دفاع از

آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: این ارگان مردمی تا به حال ثابت کرده که با تمام قوا از انقلاب و ولایت فقیه دفاع می‌کند.

وی افزود: امروز افکار و منش بسیج و بسیجی جهانی شده و جهان اسلام و مظلومان سراسر عالم با الگو گیری از این شجره طیبه توانسته‌اند در برابر ظلم و ستم مقاومت کند.

 فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اعلام این خبر که در سوم آذرماه یادواره شهدای دانشجوی لارستان با حضور معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می‌شود، تصریح کرد:  یادواره‌های محله‌ای ، یادواره شهدای اهل سنت در بخش اوز لارستان، تجلیل از چهره‌های موفق بسیج مساجد در سطح شهرستان از جمله اقداماتی ست که برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تلاشگران بسیجی انجام می‌شود.

 وی با اشاره به شروع به کار جشنواره کشوری سراج و جشنواره وبلاگ‌نویسی واجب فراموش شده(۲)، عنوان کرد: در چند روز آینده و در برنامه‌های مختلف فرهنگی از نخستین کتاب شهدای لارستان و کتاب شهدای دانشجوی لارستان رونمایی می‌شود.

 جاوید به حضور ۴ گردان از لارستان در رزمایش “شکوه مقاومت” اشاره و اظهار کرد: این رزومایش بزرگ در تاریخ‌های ششم و هفتم آذر ماه در شهرستان خنج به اجرا در می آید.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین