پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
فرماندار داراب:

سقوط هواپیما در داراب تایید یا تکذیب….

در پی انتشار خبری مبنی بر سقوط یک فروند هواپیما در کوه‌های داراب، فرماندار این شهرستان دقایقی قبل اعلام کرد که این خبر را تایید و تکذیب نمی‌کنم. به گزارش…

در پی انتشار خبری مبنی بر سقوط یک فروند هواپیما در کوه‌های داراب، فرماندار این شهرستان دقایقی قبل اعلام کرد که این خبر را تایید و تکذیب نمی‌کنم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از داراب آنلاین و ایسنا، عبدالرضا قاسمپور شامگاه دوشنبه ۲۴ خرداد به خبرنگاران گفت: بعضی از افراد محلی حادثه سقوط هواپیما را تایید کرده‌اند اما هنوز اطلاعات رسمی برای تایید این خبر کسب نشده است.

قاسمپور از تشکیل ستاد بحران و اعلام آماده‌باش در این شهرستان خبر داد و گفت: ما برای تایید این خبر نیاز به اطلاعات رسمی داریم و حتی با استان هرمزگان هم در تماس هستیم.

وی زمان اعلام خبر سقوط هواپیما را ساعت ۷ عصر امروز اعلام و اضافه کرد: از همان زمان با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه یک گروه کوهنورد را به ارتفاعات اعزام کرده‌ایم اما حداقل در روز، سه ساعت پیاده‌روی تا محل اعلام شده است.

قاسمپور همچنین خبر آتش‌سوزی در مراتع مشجر و جنگلی این شهرستان را تایید و تصریح کرد: بالغ بر ۳۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی این شهرستان در معرض آتش قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا،‌ ساعتی قبل خبری مبنی بر سقوط یک فروند هواپیمای ناجا با هفت سرنشین در شهرستان داراب در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده است اما هنوز مقامات رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

====

در همین حال تسنیم نوشت:

شامگاه دوشنبه، دربرخی از شبکه های اجتماعی خبری مبنی برسقوط هواپیمای ملخی ناجا در منطقه داراب استان فارس انتشار یافت که فرماندارداراب اظهارداشت: زمان اعلام خبر سقوط هواپیما در حدود ساعت ۱۹ اعلام که با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه یک گروه کوهنورد را به ارتفاعات اعزام کرده‌ایم وتا کنون خبری بر این موضوع دریافت نشده است.

عبدالرضا قاسم‌پور فرماندار داراب با اعلام اینکه بنا بر گزارش مردم محلی که اعلام کرده بودند شیئی را مشاهده کرده‌اند که در محدوده مرز بین داراب و سیرجان سقوط کرده و آتش‌ گرفته است افزود:با توجه به اینکه وقوع حریق در عرصه‌ای از منابع طبیعی که وسعتی حدود ۲۰هکتار دارد، تایید شده است اما سقوط هواپیما را تایید یا تکذیب نخواهم کرد.

این در حالی است که مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت وگو با تسنیم سقوط هواپیما یا بالگرد در محدوده داراب را تکذیب کرد.

حسن فیاض پور با تاکید بر اینکه طی تماس تلفنی که با مدیران فرودگاه‌های استان های همجوار گرفته شده گفت: هیچگونه حادثه سقوط توسط سیستم‌های آنها ثبت نشده است.

عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین