جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

عملیات دالتون ها، پایان کارقاچاقچی مسلح در فسا با مرگ وحشتناکش(تصاویر+18)

عملیات دستگیری قاچاقچی سلاح و مواد مخدر در یکی از بخش های شهرستان فسا با کشته شدن وی به پایان رسید. به گزارش میلادلارستان  و به نقل از باشگاه خبرنگاران…

عملیات دستگیری قاچاقچی سلاح و مواد مخدر در یکی از بخش های شهرستان فسا با کشته شدن وی به پایان رسید. به گزارش میلادلارستان  و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،یک منبع آگاه از تعقیب و گریز برای دستگیری قاچاقچی سلاح و مواد مخدر در روستای امیرحاجیلو بخش ششده  و قره بلاغ فسا خبر داد.

d2
به گفته این مقام آگاه این عملیات که از ساعت ۴ بامداد با محاصره ساختمان محل زندگی قاچاقچی معروف شهرستان فسا امروز آغاز شده ، همچنان ادامه دارد. گفته می شود درتیراندازی های انجام شده بین طرفین درگیری تعدادی از نیروهای مردمی زخمی  شده اند.  بر اساس این گزارش همسر و کودک ۲ ساله و یکی از برادران این قاچاقچی نیز همراه او در محل درگیری حضور دارند. همچنین بامداد امروز(۲۶ خرداد) هم ۵نفر از برادران این قاچاقچی  دستگیر شده اند.  گفتنی استدر عملیات امروز حدود ۳۰۰ نفر از نیروهای امنیتی حضور دارند.

وارد عمل شدن شورای تأمین برای دستگیری قاچاقچی شهرستان بخش ششده  و قره بلاغ
با وجود اینکه ساعت ها از عملیات دستگیری قاقچاقچی  سلاح و مواد مخدر در روستای امیرحاجیلو بخش ششده  و قره بلاغ فسا می گذرد و ساختمان محل زندگی او در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارد ؛ ساعتی پیش شورای تامین این بخش وارد عمل شد که خروجی جلسه اعلام فرصت یک ساعته برای تسلیم شدن قاچاقچی بود.

 d3
براساس  تصمیم شورای تأمین بخش ششده  و قره بلاغ یک ساعت به فرد قاچاقچی فرصت داده شده خود را تسلیم کند. در حال حاضر فرصت یک ساعته به پایان رسیده و شورای تأمین برای دستگیری قاچاقچی شهرستان بخش ششده  و قره بلاغ برای دستگیری این قاچاقچی وارد عمل شد.

d4
قاچاقچی معروف کشته شد
عملیات دستگیری قاچاقچی معروف در شهرستان فسا با کشته شدن وی به پایان رسید.  همچنین بر اساس اطلاعات بدست آمده یکی از برادران قاچاقچی  که به همراه وی در محاصره نیروهای امنیتی بود خودکشی کرده است.  گفتنی است در این عملیات بعد از کشته شدن قاچاقچی همسر وی نیز خود را به  پلیس تسلیم کرد.

d5

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین