شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برنامه های اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان لارستان اعلام شد

برنامه های اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان در ایام تابستان اعلام گردید. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، این اداره به…

برنامه های اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان در ایام تابستان اعلام گردید. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، این اداره به عنوان  متولی ورزش لارستان همواره سعی دارد تا بتواند با برنامه های فرهنگی و ورزشی با همکاری هیأت های ورزشی و انجمن های امور جوانان در شهرستان برنامه های متنوع و مطلوب برگزار نماید تا بتواند فضای مناسب و فرهنگی و ورزشی در شهرستان برای رده های سنی مختلف بوجود آورد.

طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در این زمینه اظهار داشت: امسال هم مانند سالهای گذشته با همکاری هیأت های ورزشی برنامه ها اوقات فراغت تابستان را با برنامه ریزی مدون و با همکاری هیأت های ورزشی با توجه به وجود سرانه های ورزشی و هیأت های فعال در رشته های مختلف ورزش فعالیت نموده و آمادگی خویش را برای همشهریان لارستان اعلام می دارد تا بتوانند در این ایام تعطیلات برای فرزندان و خانواده در بحث ورزشی برنامه ریزی کرده و از جایگاه ها و برنامه های پیش بینی این اداره استفاده لازم و مطلوب را ببرند.

وی افزود: کارشناسان این اداره تمام وقت در ساعت اداری و مربیان و هیأت های ورزشی طبق برنامه های زمانبندی شده آمادگی دارند که از شهروندان لارستانی جهت ثبت نام در رشته های ورزشی فعال این اداره همکاری های لازم را  بعمل آورند که متقاضیان می توانند هم از طریق اداره ورزش و جوانان و هم با حضور در باشگاه های ورزشی مورد نظر خود مراجعه و ثبت نام نمایند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین