سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

مناطق حفاظت شده استان به سیستم های هوشمند مجهز می شوند

استاندار فارس گفت: با توجه به قول مساعد معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، مناطق حفاظت شده استان فارس به سیستم هوشمند حساس به حرارت و…

استاندار فارس گفت: با توجه به قول مساعد معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، مناطق حفاظت شده استان فارس به سیستم هوشمند حساس به حرارت و همچنین دوربین های نظارتی مجهز خواهند شد.

 سید محمد علی افشانی، افزود: باید این موضوع با جدیت دنبال شود تا تمامی مناطق را به مرور به این سیستم ها تجهیز کنیم.

مهندس افشانی، ضمن تاکید بر لزوم تجهیز استان به امکانات مورد نیاز برای مقابله با چنین بحران هایی افزود: استانی که ۷۸ درصد مساحت آن را جنگل و عرصه های منابع طبیعی تشکیل داده باید امکانات لازم را برای مقابله با بحران های احتمالی در اختیار داشته باشد. استاندار فارس افزود: باید از این اتفاق در جهت تجهیز و افزایش سطح آمادگی استان برای مقابله با حوادث مشابه استفاده کنیم.

استاندار فارس با اشاره به اينكه بايد براي مواقع بحران از قبل پيش بيني هاي لازم را داشته باشيم، گفت: آنچه كه بايد مد نظر قرار گيرد شناخت كامل از مناطق كوهستاني و مراتع استان فارس است كه براي رسيدن به اين مهم بايد نقشه هاي شناسايي درست شود تا در زمان بحران بتوانيم نزديك ترين و راحت ترين مسير را انتخاب كنيم.

استاندار فارس ادامه داد: بايد تجهيزات و امكانات در مركز و چهار نقطه استان به عنوان كانون شرق،غرب،شمال و جنوب مستقر شود تا در مواقع نياز اين مكان ها و امكانات، شهرستان هاي تابعه را پوشش دهند و نيازي به امكانات مركز استان نباشد

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، افشانی افزود: صاحبان مراتع را نیز باید موظف کرد که از مراتع خود حفاظت کنند و در قبال اتفاقات پاسخگو باشند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین