سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28
معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و بودجه استان فارس:

۳۹ درصد اعتبارات مصوب استان فارس در سال گذشته تخصیص یافت

میلاد لارستان: معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و بودجه استان فارس گفت: کل اعتبارات مصوب استان فارس در سال گذشته ۱۹۶۳ میلیارد تومان بوده که تنها ۳۹ درصد آن تخصیص یافته است.

معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و بودجه استان فارس گفت: کل اعتبارات مصوب استان فارس در سال گذشته ۱۹۶۳ میلیارد تومان بوده که تنها ۳۹ درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی سلحشوری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: کل اعتبارات استان فارس در سال گذشته یک هزار و ۹۶۳ میلیارد تومان در قالب ۶۰۳ طرح بوده که تنها ۷۶۸ میلیارد تومان از آن یعنی ۳۹ درصد کل اعتبارات مصوب به این استان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه استان فارس در سال ۹۴ از محل ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه ملی ۳۷ طرح به اعتبار مصوب ۱۶۷ میلیارد تومان داشته است اما متاسفانه هیچ تخصیص نداشته است افزود: از محل ماده ۱۸۰ قانون برنماه پنجم توسعه استانی نیز ۲۵۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب داشته که از این محل نیز هیچ تخصیصی نداشته است.

معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و بودجه سازمان برنامه‌ریزی و بودجه استان فارس با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات سال ۹۴ تا پایان تیرماه امسال زمان دارند عنوان کرد: برای اتمام عملیات پروژه‌های استانی فارس  ۳ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: در سند پیشنهادی چشم‌انداز استان فارس دست یافتن به توسعه متوازن منطقه‌ای پایدار و دانایی محور، برخورداری از اقتصاد دانش محور و صادرات‌گرا، حضور در بین استان‌های برتر در جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، دست یافتن به جایگاه اول منطقه در تامین سلامت و غیره دیده شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین