پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اعتبار17 میلیاردی اشتغال در اوز و صحرای باغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان بخش‌های اوز و صحرای باغ اختصاص یافته است. حجه الاسلام عبداله تقی…

اشتغالزاییمدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان بخش‌های اوز و صحرای باغ اختصاص یافته است. حجه الاسلام عبداله تقی زاده با بیان اینکه اجرای طرح‌های خود اشتغالی

و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند در رأس اهداف کمیته امداد حضرت امام(ره) قرار دارد، اظهار داشت: هدف  این کار حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت دو مقوله فرهنگ و اقتصاد که امسال از سوی مقام معظم رهبری به این نام مزین شده است،کمیته امداد نیز توجه خود را به این دو مقوله معطوف داشته و با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبارات قابل توجهی برای اشتغال و کارآفرینی مددجویان تحت حمایت امداد تامین شده است.

 مدیرکمیته امداد لارستان تصریح کرد: مدیریت کمیته امداد شهرستان لارستان با حضور در جلسات شورای اداری در بخش‌های اوز و صحرای باغ از مسئولان، معتمدین و آحاد مردم که در جشن عاطفه‌ها حضوری پررنگ از خود به جا گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 وی با تأکید به مقوله اشتغال، خاطرنشان کرد: با توجه به جذب اعتبارات فوق امید می‌رود با همکاری مسئولان در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه بتوانیم در زمینه اشتغال جوانان موفق عمل کنیم. 

 تقی‌زاده گفت: کمیته امداد علاوه بر پرداخت تسهیلات، آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی و نیز مشاوره‌های شغلی برای این عزیزان را دارد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین