چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
تشریح آخرین وضعیت سربازان حادثه دیده:

حال پنج مصدوم ناخوشایند است/سه سرباز به دلیل شدت جراحات بدحال‌ترند

رییس و پزشکان بیمارستان شهید رجایی شیراز که از دوم تیر امسال پذیرای مصدومان دو سانحه تصادف اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان هستند، آخرین وضعیت سانحه‌دیدگان را تشریح…

رییس و پزشکان بیمارستان شهید رجایی شیراز که از دوم تیر امسال پذیرای مصدومان دو سانحه تصادف اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان هستند، آخرین وضعیت سانحه‌دیدگان را تشریح کردند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس بیمارستان ترومای شهید رجایی با اشاره به بستری بودن ۱۳مصدوم دو سانحه اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان در بخش ICU این بیمارستان اظهار داشت: پنج مصدوم این بخش، حال نامساعدی دارند و سه نفر به دلیل شدت جراحات ناشی از سانحه، بدحال‌تر هستند و نگران سلامت آنها هستیم. شهرام بلندپرواز از مردم در این شب‌های قدر، برای سلامتی مصدومان این دو سانحه، التماس دعا کرد و افزود: ۱۴مصدوم دیگر سانحه،در بخش هستند و شرایط بهتری دارند، چهار نفر  نیز در حال ترخیص هستند و خوشبختانه از این مصدومان، مورد بدحالی نداریم.

معاون آموزشی بیمارستان شهید رجایی شیراز نیز با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی شیراز، در سطح نخست برخورد با بیماران تروما در جنوب کشور قرار دارد، اظهار داشت: از بامداد روز چهارشنبه که این حادثه به اطلاع رسید، کمیته بحران تشکیل شد و پزشکان در حیطه‌های مختلف در بیمارستان حضور یافتند.

دبیری فلوشیپ مراقبت‌های ویژه هم با اشاره به روند ارایه خدمات درمانی به مصدومان بدحال این دو سانحه، اظهار داشت: از بیماران بدحال ICU، سه بیمار نسبت به دیگران شرایط نامساعدتری دارند و خدمات تخصصی و فوق تخصصی به آنان در حال ارایه است. عباسی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی‌ها، تمام بیماران بستری در بخش، تا سه شنبه ترخیص می‌شوند و امیدواریم بیماران بدحال در بخش ICUهم سلامتی خود را به دست آورند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین