سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه لارستان انجام شد+عکس

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، سرهنگ غلامحسین جاوید تودیع و برادر پاسدار امیر جاهدی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه لارستان معارفه…

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، سرهنگ غلامحسین جاوید تودیع و برادر پاسدار امیر جاهدی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه لارستان معارفه شد. به گزارش میلاد لارستان؛ پیش از ظهر امروز، در مراسمی که با حضور سردار ابوالفضل گزنی

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش امام جمعه لارستان، علی اکبر نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان، خانواده معظم شهداء، پاسداران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم که در تالار وحدت شهر لار برگزار گردید، سرهنگ غلامحسین جاوید تودیع و برادر پاسدار امیر جاهدی به عنوان معارفه فرمانده سپاه ناحیه لارستان شد.

در این مراسم، سردار ابوالفضل گزنی در سخنانی با برشمردن جایگاه لارستان در پرورش علماء برجسته، اظهار داشت: نام لارستان بزرگ، به عنوان نخستین خاستگاه حکومت اسلامی در ایران و با داشتن مردمی متدین، مبارز، شجاع و بابصیرت، در قبل و بعد از انقلاب، همیشه در استان و کشور زبانزده خاص و عام بوده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز تشکیل بسیج در جمع پرشکوه مجمع عالی بسیجیان کشور، تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر بزرگ انقلاب، بسیج می تواند از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلقی شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس بزرگترین و بالاترین مقام انسان را عبودیت و بندگی دانست و عنوان کرد: احساس مسئولیت الهی و دینی به اضافه بصیرت از شاخصه های مهم نیروهای بسیجی، انقلابی و پیرو ولایت است.

وی با بیان فرموده امام راحل(ره) مبنی بر «افتخار من این است که خود یک بسیجی ام»، تصریح کرد: بسیجی بودن فقط دفاع نظامی از اسلام و قرآن نیست، بلکه بسیجی به معنای عام کلمه آن است که تفکر بسیجی داشته باشد و دلش برای پاسداری از انقلاب اسلامی بسوزد.

سردار گزنی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد بسیج، افزود: امام(ره) علاوه بر آنکه مبدع بسیج بود، جهت گیری ها را نیز برای ما آشکار کردند که نقشه راهی برای تمامی مراحل انقلاب ما شد.

وی با تجلیل از رشادتها، حمایت ها، ایستادگی های مردم ایران اسلامی در دفاع از اسلام و انقلاب، خاطر نشان کرد: گروههای تکفیری به نام اسلام، بوجود امده از نطفه های ناپاکی است که توسط دلارهای عربستان و کشورهای عربی منطقه و با راهبری شیطان بزرگ، تشکیل گردیده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در توصیه به بسیجیان، گفت: بسیجیان دارای اخلاقی حسنه، همراه با صبر و بردباری، صدق و صفا، شجاعت و فداکاری، طهارت و پاکدامنی هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در رشد و توسعه بسیج، اضافه کرد: رشد و توسعه بسیج محقق نخواهد شد، مگر آنکه تفکر بسیج در سطح جامعه حاکم شود.

سردار گزنی بیان کرد: ارتباط و پیوند تنگاتنگ دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و بسیج، ثمره مکتب عاشورائی و فراهم کننده بستر ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

وی در پایان، با تجلیل از زحمات و تلاشهای چند ساله سرهنگ غلامحسین جاوید تقدیر و برادر پاسدار امیر جاهدی را به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان معرفی نمود.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین