سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 41

طرح «نوزاد حامی» در بیمارستان لارستان اجرا می‌شود

مدیر کمیته امداد لارستان از اجرای طرح «نوزاد حامی» در بیمارستان امام رضا(ع) لار خبر داد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه…

اکرام ایتاممدیر کمیته امداد لارستان از اجرای طرح «نوزاد حامی» در بیمارستان امام رضا(ع) لار خبر داد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان اظهار داشت:

با توجه به اینکه در بخش زایشگاه بیمارستان لارستان در ماه بیش از ۱۵۰ کودک متولد می‌شوند، زمینه بسیار مناسبی است تا فرهنگ “نوزاد حامی” در بین مردم لارستان ترویج شود و مردم بتوانند در بدو تولد کودکان و به نام خودشان بتوانند حامی کودکان یتیم و بی‌سرپرست شوند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: کسی که یتیمی را سرپرستی کند و عهده‌دار نفقه و مخارج او شود من و او در بهشت در کنار یکدیگر هستیم، خاطرنشان کرد: طرح اکرام ایتام طرحی است که کمیته امداد امام خمینی (ره )به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می‌کند.

 مدیر کمیته امداد لارستان افزود: طرح اکرام مخصوص کودکانی است که پدر خود را از دست داده‌اند در این طرح فرد خیر می‌تواند حامی تعدادی از این کودکان شود و ماهیانه حداقل ۲۰ هزار تومان به حساب هر کودک واریز کند.

 وی با ذکر احادیثی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین ضرورت کمک به ایتام و برخورداری از این سرمایه‌های معنوی را برای حاضران تصریح کرد و گفت: دعا و صدقه می‌تواند نحوست ماه صفر را برطرف کند و روزی انسان را دو چندان کند، چرا که وقتی شخص درمانده‌ای نزد رسول گرامی اسلام(ص)آمد و بیان کرد که از شدت فقر به ستوه آمده، پیامبر به او گفت که صدقه دهد تا با این کار رزق و روزی آن فرد بهتر شود.

 جلال کیانی، رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان، در ادامه جلسه آمادگی خود را برای همکاری در این طرح خداپسندانه اعلام و مقرر شد که پرسنل شاغلی که تمایل به شرکت در این طرح را دارند با تکمیل فرم کسر از حقوق ماهیانه، مبلغ ماهیانه کمک از حقوق ایشان کسر و در اختیار کمیته امداد لارستان قرار گیرد.

 

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین