چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

باغ ملی لار احیاء و بهسازی شد

به منظور ساماندهی و بهبود محیط شهری؛ باغ ملی لار احیاء و بهسازی شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در راستای سیاست شهرداری مبنی بر ساماندهی و بهبود محیط شهری، باغ…

به منظور ساماندهی و بهبود محیط شهری؛ باغ ملی لار احیاء و بهسازی شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در راستای سیاست شهرداری مبنی بر ساماندهی و بهبود محیط شهری، باغ ملی لار احیاء و بهسازی شد.

نرجس معتقد مسئول واحد زیباسازی و شهرسازی شهرداری لار، ساماندهی و بهبود محیط شهری و همچنین اجرای پروژه هایی در همین راستا، در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در جهت پاسخ مثبت به درخواست مکرر شهروندان، عملیات اجرایی بهسازی باغ ملی طبق دستور شهردار، با مساحت تقریبی سه هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شده است.

معتقد در ادامه گفت: وضعیت قبلی باغ ملی از نظر فضا بندی، فضای سبز و همچنین روشنایی تا حدودی نامطلوب بود.

مسئول واحد زیباسازی و شهرسازی شهرداری لار، ساخت محوطه بازی کودکان، فضای استراحت،  احیای فضای سبز و تامین روشنایی را از جمله کارهای اجرایی این مکان برشمرد.

وی افزود: برای تامین روشنایی این مکان که توسط واحد تاسیسات شهرداری در حال اجراست، بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است.

معتقد در ادامه به اجرای طرح گلدان های شهری اشاره کرد و افزود: در بلوار فرهنگ این طرح با هزینه ای بالغ بر پنجاه میلیون ریال در حال اجراست که شامل اجرای دو عدد گلدان به همراه کاشت گیاه و چمن کاری محوطه است.

معتقد در پایان گفت: با اتکال به خداوند متعال و همت کارکنان صدیق شهرداری در همه ابعاد بویژه عمران شهری، مشکلات و بحران اخیر را پشت سر نهاده تا انشاالله لارستان را به آنچه شایسته مردمان نیک نام آن است تبدیل کنیم .

خبرنگار:  روابط عمومی شهرداری لار –  سید کامران علوی

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین