سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

پیام تبریک فرماندار ویژه لارستان بمناسب روز دانشجو

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی،فرا رسیدن۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،متن پیام علی اکبر نجیب زاده به این شرح…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی،فرا رسیدن۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،متن پیام علی اکبر نجیب زاده به این شرح است.

بسم اله الرحمن الرحيم

امروز ۱۶ آذر است. درست ۶۱ سال پیش ، ۳۰ سرو تناور در دانشکده فنی دانشگاه تهران به جرم فریاد علیه استبداد داخلی و استکبار جهانی بر زمین افتادند و سه سرو اهورایی هرگز برنخاستند تا همواره فریاد ننگ و نفرت علیه استکبار و جباران جهانی را در صحن و سرای دانشگاه فریاد کنند و نسل نو و جوان را در طول دوران همواره هشدار و بیدار باش دهند.

 آنروز آن سه عاشق و دلباخته تا سدره المنتهی  پرواز نمودند تا آزادی و آگاهی و بیداری را بیاموزند و ظلم و ستم جهانی را الی الابد فریاد کنند و هنر خوب زیستن و فرهنگ دشمن شناسی را به عنوان واحد درسی مدرسه عشق جاودانه سازند.

 آری ۱۶ آذر آنروز گذشت اما ۱۶ آذرها ماند تا اوج  و موج بیداری هماره جوشان و خروشان بماند و دانشجویان عزیز ما پرچمدار این حرکت ماندگار باشند.

 اینجانب این روز عزیز را گرامی داشته و بر ارواح مطهر آن ۳ سرو سرفراز و همه شمشاد قامتان شهید دانشجو درود می فرستم و روز دانشجو را در هاله ای از تقدیس و تکریم به دانشجویان فرهیخته شهر و دیارمان لارستان بزرگ و تمامی سنگر نشینان علم وادب کشور تبریک می گویم.

علی اکبر نجیب زاده

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

۹۳/۹/۱۶

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین