سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

اهدای ۲۵۰ جلد کتاب به کتابخانه روستای منصورآباد

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان رفعت حقیقی سرپرست ارشاد از اهدای ۲۵۰ جلد کتاب به کتابخانه امام حسن مجتبی…

به گزارش میلاد لارستان و به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان رفعت حقیقی سرپرست ارشاد از اهدای ۲۵۰ جلد کتاب به کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) در روستای منصورآباد لارستان خبر داد. رفعت حقیقی با اعلام این خبر افزود : به منظور توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و تجهیز و تقویت کتابخانه‌های روستایی و تسریع و تسهیل دسترسی اقشار مختلف کودک، نوجوان، جوان و دانش‌آموز روستایی به انواع کتاب‌ها با موضوعات مختلف ، تعداد ۲۵۰ جلد کتاب در بخش های سرگذشت پیامبران، اجتماعی ، علمی ، تاریخ ایران ، شاهنامه برای کودکان و نوجوانان، داستان¬های ایرانی، ۱۴ معصوم و …. با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد امام خمینی (ره) و کمک های مردمی روستای منصورآباد ، تهیه و به کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) اهدا شد.

وی با بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی افزود : با توجه به کمبود امکانات فرهنگی به ویژه کتابخوانی در روستاها ، مجهز کردن کتابخانه های روستایی به کتاب و بهره‌گيري هر چه بيشتر مردم از آن امری ضروری است.

خیران و علاقمندان می توانند با کمک های انسان دوستانه و اهدای کتابهای بلا استفاده خود ، سهم بسزایی در گسترش فرهنگ و مطالعه داشته باشند .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین