چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

تجمع عزادران اربعین در امامزاده لارستان +برنامه ها

مدیرآستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان گفت: همزمان با روز اربعین حسینی تجمع بزرگ عزادران در این امامزاده برگزار می‌شود. سیدیعقوب مصطفوی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن اربعین…

مدیرآستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان گفت: همزمان با روز اربعین حسینی تجمع بزرگ عزادران در این امامزاده برگزار می‌شود. سیدیعقوب مصطفوی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن اربعین سیدالشهدا(ع) مراسم‌های متنوعی در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود. وی

تصریح کرد: شیعیان‌ نیز برای‌ شرکت‌ در عزاداری‌ حضرت‌ زینب(س)‌ و اسرای‌ کربلا و احیای‌ خاطره غمبار عاشورا و تداوم‌ شور حسینی‌ همه‌ ساله‌ در اربعین‌ عزا‌داری‌ می‌کنند. مدیرآستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)  درباره برگزاری این برنامه‌ها بیان کرد: مراسم شب اربعین حسینی در حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با حضور آیت‌الله محسن علوی کاشانی از واعظان شهیر شهر قم و حاج عبدالرضا ذاکر از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در صبح روز اربعین نیز در اقدامی هماهنگ همه هیئت‌های مذهبی شهر لار با شور و شعور حسینی در صحن و بارگاه نورانی امامزاده واجب التعظیم حضرت امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) به عنوان مرکز فرهنگی مذهبی لارستان تجمع می‌کنند و در سوگ شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عزاداری می‌پردازند.

مصطفوی با اشاره به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز گفت: مراسم سینه‌زنی لاری، قرائت زیارت اربعین و اجرای مراسم تعزیه‌خوانی توسط گروه تعزیه‌خوانی حضرت ابالفضل(ع) از جمله برنامه‌هایی است که در اربعین حسینی در امامزاده میرعلی(ع) لارستان اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ مراسم عزاداری روز اربعین به طور مستقیم از صدا و سیمای مرکز فارس و شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین