سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

اعطای وام با سود 4 درصد به مددجویان کمیته امداد فارس

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس گفت: ۹۰ درصد اعتبارات اشتغال کمیته امداد از محل قرض‌الحسنه بانک‌ها تأمین می‌شود که وام را با سود چهار درصد به مددجوها پرداخت…

خبرگزاری فارس: اعطای وام با سود 4 درصد به مددجویان کمیته امداد فارسمعاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس گفت: ۹۰ درصد اعتبارات اشتغال کمیته امداد از محل قرض‌الحسنه بانک‌ها تأمین می‌شود که وام را با سود چهار درصد به مددجوها پرداخت می‌کنند. سهراب روستایی با اشاره به روند ایجاد اشتغال برای

افرادی که قصد دارند مستقل کار کنند، اظهار داشت: ناظران فنی کمیته امداد از محل اجرای طرح موردنظر مددجو بازدید می‌کنند و در صورتی‌که محل امکانات اولیه ایجاد طرح را دارا باشد، با تایید ناظر فنی فرم توجیه اقتصادی برای مددجو تکمیل می‌شود و پس ‌از آن در کمیسیون وام، در حضور خود مددجو برای وی تسهیلات تصویب می‌شود.

وی افزود: سقف وام‌هایی اعطایی به مددجویان از ۲ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان بوده که برای شغل‌هایی مانند قالیبافی ۲ میلیون تومان، برای خیاطی ۴ میلیون تومان و برای دامداری ۱۵ میلیون تومان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فارس خاطرنشان کرد: اگر کسی پروژه و طرح بزرگی داشته باشد می‌توان از محل صندوق توسعه ملی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به وی پرداخت کرد اما عمده طرح‌های ما  خودکفایی و خوداشتغالی بوده که سقف آن ۱۵ میلیون تومان است.

روستایی تصریح کرد: ناظر فنی با بازرسی‌های مداوم از طرح مددجو، او را هدایت و راهنمایی می‌کند تا در نهایت به مرحله خودکفایی برسد و خودکفایی مددجو زمانی است که سطح درآمدش به حدی برسد که بتواند گلیم خود را از نظر اقتصادی از آب بیرون بکشد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین