سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

کشف محموله 6 ميلياردي کالاي قاچاق

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و توقيف دو دستگاه اتوبوس مسافربري حامل کالاي قاچاق به ارزش تقريبي شش ميليارد ريال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و توقيف دو دستگاه اتوبوس مسافربري حامل کالاي قاچاق به ارزش تقريبي شش ميليارد ريال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار” رضا محمدي يگانه ” گفت :

برابر اخبار و گزارش هاي رسيده مبني بر فعاليت قاچاقچيان پوشاک و البسه به صورت جاسازي شده در داخل اتوبوس هاي مسافربري و حمل آنها از استان هرمزگان به ساير استان ها ،موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران اداره عمليات مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت .

وي افزود : در تحقيقات و بررسي هاي نامحسوس به عمل آمده مشخص شد قاچاقچيان ، محموله هاي پوشاک قاچاق را از درگهان “قشم” با استفاده از قايق هاي تندرو به بندر پل و سپس با استفاده از خودروهاي وانت نيسان آنها را به انبارهاي مورد نظر واقع در روستاي درگور منتقل و بارهاي قاچاق را به صورت کاملاً حرفه اي در گوني هاي بسته بندي شده در داخل اتوبوس ها جاسازي کرده اند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان اضهار داشت: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي شبانه روزي دو دستگاه اتوبوس مسافربري از نوع ولوو و اسکانيا را حين عبور از محور “خمير – لارستان” توقيف و عوامل آن را دستگير کردند.

سردار محمدي يگانه تصريح کرد: پس از انتقال خودروها به مقرپليس آگاهي در بازرسي از آنها محموله پوشاک شامل کاپشن چرم ، لباس زنانه ، لباس مردانه و بچه گانه که به صورت کاملاً حرفه اي در قسمت هاي مختلف اتوبوس ها جاسازي شده بود، کشف شد .

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به اينکه در اين زمينه ۹ نفر دستگير شدند، خاطر نشان کرد: ارزش تقريبي کالاهاي کشف شده بالغ بر شش ميليارد ريال است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین