سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37

تحویل خودجوش 35 دستگاه ماهواره به پایگاههای بسیج لارستان

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان گفت: با برگزاری جلسات هادیان سیاسی با مردم، تاکنون ۳۵ دستگاه ماهواره بصورت خودجوش از سوی مردم به حوزه های مقاومت بسیج سطح…

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان گفت: با برگزاری جلسات هادیان سیاسی با مردم، تاکنون ۳۵ دستگاه ماهواره بصورت خودجوش از سوی مردم به حوزه های مقاومت بسیج سطح لارستان تحویل داده شده است.

امین دلخسته در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان، با اشاره به اینکه به اعتقاد بنده امروز دفاع مقدس دیگری در قالب جنگ نرم توسط دشمنان قسم خورده برپاست، اظهار داشت: همه آحاد مردم باید به میدان مبارزه با جنگ نرم دشمن آمده و با هدف شوم آن که نابودی کانون گرم خانواده است، مبارزه کنند.

وی محوریت شناساندن مردم از آسیب های دجالواره و جنگ دیروز و امروز در سطح تمامی حوزها و پایگاههای مقاومت را از برنامه های شاخص سپاه ناحیه لارستان برشمرد و عنوان کرد: با توجه به شرایط امروز کشور و جنگ نرم دشمن ویژه برنامه های مختلفی در راستای آگاهی بخشیدن به خانواده هایی که در معرض شبکه های ماهواره ای هستند، در نظر گرفته شده است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان فضاسازی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهرستان و بخصوص مساجد محل استقرار پایگاههای مقاومت با موضوع “دجالواره” را از دیگر اهداف مهم برای مبارزه با ماهواره دانست و یادآوری کرد: اهداف دشمن در راستای از بین بردن تحکیم خانواده و ترویج بی بند و باری در میان خانواده هاست و امیدواریم تا با فرهنگ سازی ها، جامعه و بخصوص جوانان را از ورطه سقوط در امان نگه داریم.

وی یکی از مهمترین ابزار جنگ نرم دشمن علیه خانواده های ایرانی را وجود بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی زبان یاد کرد و افزود: امروز وجود دیش های ماهواره ای عامل اصلی فروپاشی کانون گرم خانواده ها شده و تنها راه مقابله با آن جمع آوری خودجوش این بلای خانمان سوز توسط خانوارها است.

دلخسته با بیان اینکه در طی چند مدت اخیر، هادیان سیاسی لارستان با برگزاری جلسات مختلف با خانواده های اعضای پایگاههای مقاومت، به راهنمائی مردم در خصوص عدم استفاده از ماهواره پرداخته اند، خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۵ دستگاه ماهواره بصورت خودجوش از سوی مردم به حوزه های مقاومت سطح لارستان تحویل داده اند.

وی با اعلام آمادگی پایگاهها و حوزه های مقاومت سطح لارستان در خصوص جمع آوری خودجوش دستگاههای ماهواره، افزود: از مردم متدین لارستان تقاضا می شود در ریشه کن کردن اهداف سخیف دشمنان با تحویل داوطلبانه دیش های ماهواره به مراکز تعیین شده، همکاری نمایند.

مسئول فرهنگی سپاه لارستان، نبود ایستگاه تلویزیونی در بسیاری از روستاهای لارستان را هشداری جدی در گسترش فرهنگ استفاده از ماهواره در بین خانواده ها دانست و ابراز تأسف کرد: نبود شبکه های ملی، بدلیل عدم وجود ایستگاه تلویزیونی در برخی مناطق و بخصوص روستاهای دورافتاده لارستان، ساکنین را به استفاده از شبکه های ماهواره ای بیگانه سوق داده است.

وی از مسئولین تقاضا کرد تا در راستای راه اندازی ایستگاه تلویزیونی ملی در سطح منطقه محروم لارستان اهتمام جدی بخرج دهند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین