سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

برگزاری جلسه مدیران و ناظرین مدارس علوم دینی اهل سنت فارس در لارستان

جلسه مدیران و ناظرین مدارس علوم دینی  اهل سنت استان فارس شامل شهرستانهای لارستان،خنج،لامرد و مهر با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین بینازاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور…

جلسه مدیران و ناظرین مدارس علوم دینی  اهل سنت استان فارس شامل شهرستانهای لارستان،خنج،لامرد و مهر با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین بینازاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان لارستان برگزار شد. در این جلسه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین بینازاده به تشریح اهداف این جلسه پرداخت و بیان کرد:مقام معظم رهبری و همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام جدی دارند که مسائل و مشکلات مدارس علوم دینی اهل سنت همچون حوزه های علمیه شیعه با دقت پیگیری و به آنها رسیدگی شود. وی ادامه داد: این جلسه نیز در همین راستا ست و می بایست در سطوح استانی و شهرستانی موارد ، مسائل و مشکلات را جمع بندی و از طریق دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور که در تهران مستقر می باشد و شیخ عبالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز نیز از استان فارس در آنجا عضویت دارند؛ پیگیری کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس خاطر نشان کرد:کسانی که مجری قوانین هستند بهتر در جریان مشکلات و نواقص هستند و باید تعاملی بین مجری و قانونگذار باشد تا مشکلات فراروی مدارس حل شود.

وی در پایان سخنانش از مدیران و ناظرین مدارس علوم دینی اهل سنت جنوب فارس که تلاش خوبی در سال تحصیلی جدید انجام دادند؛تقدیر و تشکر کرد. در ادامه مدیران و ناظرین مدارس علوم دینی اوز،خنج،عمادده ،گله دار ،خور،لطیفی وکاریان هرکدام جداگانه مسایل و مشکلات خود را مطرح نمودند. در پایان این نشست، پیرامون معافیت طلاب و نحوه صدور کارت معافیت،بیمه کارکنان مدارس،سن پذیرش برای طلاب ورودی سال جدید،افزایش سهمیه سرباز روحانی و نحوه انتقال طلاب علوم دینی از استانهای هرمزگان و بوشهر به فارس و بالعکس مصوباتی اتخاذ گردید.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین