سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
به همت بسیجیان بیرم

جام قهرمانی کام «رامبیرز کوچولو» را شیرین کرد

میلاد لارستان: بسیجیان بیرم لارستان در اقدامی ابتکاری جام قهرمانی و هدایای خود را به «رامبیرز کوچولو» فوتبالیست در بند بیماری سرطان اهدا کردند.

بسیجیان بیرم لارستان در اقدامی ابتکاری جام قهرمانی و هدایای خود را به «رامبیرز کوچولو» فوتبالیست در بند بیماری سرطان اهدا کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ مسابقات جام رمضان که با حضور ۳۲ تیم از شهرستانهای گراش، لامرد و لارستان در سالن شهید احمدی شهر بیرم از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، با قهرمانی جوانان باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین از پایگاه مقاومت شهید خلقی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیرم لارستان به پایان رسید.

پس از دریافت جوائز توسط بسیجیان این پایگاه در اقدامی خداپسندانه و ابتکاری جام قهرمانی و جوائز نقدی خود را به جهت کمک در مداوای این نونهال به «رامبیرز کوچولو» اهدا کنند.

محمد رستمی به خاطر زبیایی تکنیک و بازی خوبی که دارد بین دوستان باشگاه به «رامبیرز کوچک» معروف است، این روزها بدلیل دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در بیمارستان بستری است و از میادین فوتبال فاصله دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این نونهال فوتبالیست عضوی از نونهالان باشگاه شاهین است که در تخت بیمارستان نیازمند دعا و کمک های نقدی و غیرنقدی همه مردم است.

افرادی که تمایل به کمک به این عزیز دارند، می توانند با شماره تماس ۰۹۱۷۱۸۲۷۳۵۹(اقای خلیلیان)تماس حاصل فرمایند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین