دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

لارستان دارای بهترین فرصت سرمایه گذاری

افكاري معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت: مردم لایق ایران زمین ، شایسته بهترین خدمات هستند و باید هر روز بیشتر از قبل برای توسعه و رفاه ملی …

افكاري معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت: مردم لایق ایران زمین ، شایسته بهترین خدمات هستند و باید هر روز بیشتر از قبل برای توسعه و رفاه ملی  تلاش کنیم.

به گزارش میلادلارستان، وی که در مراسم افتتاح چندین پروژه در لار حضور داشت، با مطلوب توصیف کردن وضعیت برق رسانی به همه روستاها و شهرهای کشور خاطرنشان کرد: لازمه توسعه ، تهیه زیرساخت هاست و اهتمام دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آن است که به صورت عادلانه همه امکانات توزیع شود.

نامبرده که در مراسم بهره برداری از افزایش ظرفیت ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت برق لارستان سخن میگفت، اظهار داشت: از بستر های اصلی رسیدن به توسعه ،صنعت برق است و منطقه لارستان بزرگ امکان بهترین سرمایه گذاری ها را دارد و وظیفه ماست که با تهیه زیرساخت ها، بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری تشویق نمائیم. و به حمد الهی زیرساخت صنعت برق در لارستان حل شده و با حل شدن مشکل آب در این منطقه ، میتوان فرصت سرمایه گذاری را در بهترین شرایط برای سرمایه گذاران این خطه فراهم نمود.

افکاری تصریح کرد: با تصمیم ریاست جمهوری در لایحه بودجه سال ۹۲ بودجه لازم برای مطالعه طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس و فلات مرکزی در اولویت قرار گرفته که با نهایی شدن این طرح مشکل تأمین آب صنعتی جنوب فارس مرتفع خواهد شد.

در ادامه علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در سخنان خود گفت: علیرغم فشارها و تحریم های اقتصادی اما با اتکال به خدا و تکیه به پشتوانه و همت جوانان این مرز و بوم همچنان در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی رو به جلو حرکت می کنیم. وی با تقدیر و تشکر از مدیران جوان صنعت برق کشور گفت: به حمد الهی در این عرصه کاملاً خودکفا  شده ایم.
سپس مهندس زراعت پیشه معاونت برنامه ریزی برق منطقه فارس هم گفت: از امروز ظرفیت ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت برق لارستان؛ پنجاه درصد افزایش یافته است و از این به بعد با یاری خدا هیچ مشکلی برای تأمین برق در این خطه نخواهیم داشت.

وی افزود: در دولت نهم و دهم قریب به ده هزار میلیارد ریال در حوزه برق استان فارس هزینه شده است. که  بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای خطوط و احداث ایستگاه های انتقال و فوق توزیع برق لارستان بوده است. معاونت برنامه ریزی برق منطقه فارس وعده داد: در پایان سال ۱۳۹۲ احداث ایستگاه ۴۰۰ کیلو ولت شهر لار و ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت جویم آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم؛ افزایش ظرفیت ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت لارستان با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به صورت رسمی افتتاح شد. گفتنی است با افزایش ۵۰ درصدی ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت لارستان و نصب یکدستگاه ترانسفورماتور ۶۶/۲۳۰ کیلوولت با قدرت ۱۶۰ مگاولت آمپر، مشکل برق رسانی برای مصارف صنعتی ـ کشاورزی ـ خانگی  و انرژی الکتریکی در منطقه لارستان مرتفع خواهد شد.

همچنین همزمان با این افتتاح ، در بخش بنارویه نیز با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال ، پست ۶۶ /۲۰کیلوولت بنارویه با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر۲۰/۶۶ کیلو ولت  افزایش ظرفیت یافت

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین