سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 22

بسیج همه جانبه لارستان برای انجام پرواز حج عمره

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برقراری پرواز حج از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی (ره) در محل فرمانداری ویژه لارستان تشکیل شد. به گزارش میلاد لارستان…

پرواز حج از لارستان 93جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برقراری پرواز حج از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی (ره) در محل فرمانداری ویژه لارستان تشکیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برقراری پرواز حج

از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی (ره) لارستان به ریاست علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور جمعی از رؤسای ادارات، نهادها و ارگان ها و مدیران محترم کاروان های حج شهرستان های لارستان و گراش در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: به لطف خداوند تبارک و تعالی و با پیگیری های مستمر و با کمک مدیرعامل حج و زیارت کشور و استان فارس، بالأخره آرزوی دیرینه این مردم شریف تحقق یافت و پرواز حج از لارستان انجام می گردد.

وی ادامه داد: در این خصوص می بایست تمامی ادارات و ارگان های شهرستان، خارج از وظایف اداری خود،برای عملیاتی شدن این مهم هر گونه امکانات و تجهیزاتی از سوی فرودگاه خواسته شد، ادارات در این خصوص دریغ نورزند و سریعاً کمک کنند.

نجیب زاده تصریح کرد: تا پایان امسال ۷ پرواز حج از فرودگاه بین المللی لارستان انجام خواهد شد، لذا در این خصوص همه بسیج شوند.

در ادامه عنایت اله انصاری فرد مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اله آیت اللهی(ره) لارستان هم در سخنانی اظهار داشت: برقراری پرواز حج از فرودگاه لارستان از زمان سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به این شهرستان کلید خورد و امروز به برکت حضور معظم له در لارستان شاهد افتتاح این پرواز در تاریخ ۲۶آذرماه۹۳ خواهیم بود که از این بابت خدای بزرگ را شاکریم.

وی از کسانی که کمک کردند تا این مهم صورت پذیرد به ویژه نماینده مردم، فرماندار و دکتر بروجردی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل فرودگاه لارستان ادامه داد: برای پرواز حج هواپیمایی که لحاظ شده است ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ می باشد که هواپیمای غول پیکری هست وتعداد ۲۴۰ نفر از زائرین عزیز را به سمت جده حرکت می دهد. وی گفت: به حمداله فرودگاه لارستان تمام پتانسیل ها و ظرفیت های لازم به خصوص امکانات فنی و سوختگیری را دارد و دارای گواهینامه استاندارد بین المللی کامل می باشد و برای نشست و برخاست چنین هواپیمایی مشکلی ندارد.

انصاری فرد خاطر نشان کرد:اولین پرواز حج از فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان ۲۶آذر ماه۹۳ و آخرین پرواز امسال هم ۲۶بهمن۹۳ انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه لارستان از همه ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان خواست که در این خصوص امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خود را در روزهای پرواز حج در فرودگاه مستقر نمایند.

در پایان پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ گردید.

 حضورنیروهای امداد و نجات هلال احمر همراه با یک دستگاه آمبولانس در روزهای پرواز حج بصورت رفت و برگشت،آمادگی کامل مدیریت برق، مخابرات، آبفا شهری و شهرداری در روزهای پرواز حج، آمادگی کامل بانک های ملی و ملت در خصوص دریافت عوارض وپرداخت ارز به زائرین،پذیرایی از زوار عزیز توسط اتاق اصناف لارستان، تأمین مکانی مناسب جهت همراهان زائر، ایجاد کمپ، افزایش محوطه پارکینگ،صندلی ها و چرخ دستی ، اهداء گل و شیرینی به زائرین توسط اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان و غیره از اهم مصوبات این جلسه بود.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین