جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
دبیر اجرایی حفظ آیات موضوعی قرآن در لارستان

رقابت 130 قرآن آموز در مسابقه حفظ موضوعی قرآن در لارستان

میلاد لارستان: دبیر اجرایی حفظ آیات موضوعی قرآن در لارستان با ابراز خرسندی از استقبال از این برنامه به ویژه قشر جوان جامعه، گفت: در این دوره ۱۳۰ نفر از استانهای: آذربایجان غربی، اصفهان، هرمزگان و شهرستانهای لارستان و گراش و روستاهای همجوار حضور داشتند.

دبیر اجرایی حفظ آیات موضوعی قرآن در لارستان با ابراز خرسندی از استقبال از این برنامه به ویژه قشر جوان جامعه، گفت: در این دوره ۱۳۰ نفر از استانهای: آذربایجان غربی، اصفهان، هرمزگان و شهرستانهای لارستان و گراش و روستاهای همجوار حضور داشتند.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد پرویزی در حاشیه برگزاری سومین دوره آزمون حفظ موضوعی آیات قرآن کریم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: و در شب های ماه مبارک رمضان طبق فراخوان قبلی و به شکل غیرحضوری، هر شب یک آیه موضوعی از قرآن کریم از طریق سامانه پیامکی برای شرکت کنندگان ارسال شده و امروز شاهد برگزاری آزمون کتبی این دوره هستیم.

وی با ابراز خرسندی از استقبال از این برنامه به ویژه قشر جوان جامعه، افزود: در این دوره ۱۳۰ نفر از استانهای: آذربایجان غربی، اصفهان، هرمزگان و شهرستانهای لارستان و گراش و روستاهای همجوار حضور داشتند.

دبیر اجرایی حفظ آیات موضوعی قرآن در لارستان با بیان اینکه زمان اعلام نتایج این آزمون همزمان با ولادت امام رضا(ع) است، تصریح کرد: به افرادی که در آزمون ها حدمصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه معتبر اعطا می شود.

پرویزی اضافه کرد: این دوره از سوی کانون قرآن شهیدنصیری لاری وابسته به کانون فرهنگی شهیدشاکری با همکاری اداره تبلیغات اسلامی لارستان، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لارستان و مؤسسه قرآنی صاحب الزمان(عج) برگزار شده است.

خبرنگار: سیدمحمد واعظ

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین