سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 29

اختصاص دو میلیارد ریال به درمانگاه شبانه روزی جویم

جلسه ای با حضور معاونت، قائم مقام و مشاوره فنی دانشکده علوم پزشکی لارستان، شوراها و دهیاران بخش، مسئول مرکز درمانگاه شبانه روزی در محل بخشداری جویم تشکیل شد. در…

جلسه ای با حضور معاونت، قائم مقام و مشاوره فنی دانشکده علوم پزشکی لارستان، شوراها و دهیاران بخش، مسئول مرکز درمانگاه شبانه روزی در محل بخشداری جویم تشکیل شد. در این جلسه مسائل و مشکلات مرکز بهداشتی و درمانی جویم مورد بررسی قرار گرفت و از نزدیک مشکلات درمانگاه را مشاهده نمودند.

هاشمی معاون فنی و بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از خرید دستگاه الکتروشک، مانیتورینگ، اکسیژن ساز، یونیت دندانپزشکی و سه تخت بستری به مبلغ دو میلیارد ریال خبر داد.
وی نیز قولهای مساعد نسبت به خرید دستگاهUPS(مجهزساختن مرکز شبانه روزی جویم به برق اضطراری)، تعمیرات و راه اندازی دستگاه دیجیتال رادیولوژی، محوطه سازی درمانگاه و پانسیون پزشکان و توسعه فضای آزمایشگاه این درمانگاه و رفع مشکل امکانات مورد نیاز خانه بهداشت تحت پوشش را داد.
گفتنی است که بخش جویم تنها یک مرکز درمانی را دارد که آن هم کفایت این شهر و روستاهای اطراف را ندارد با توجه به اینکه فاقد بیمارستان می باشد که بالغ بر سی هزار نفر جمعیت در این بخش در مسئله بهداشتی و درمانی دچار مشکلات عدیده ای می باشند.

 

خبرنگار-علی اصغر فتحی – جویم

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین