سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 32

هوشمند رفت، ارغون آمد

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور قائم مقام جهادکشاورزی فارس، رؤسای جهاد کشاورزی لارستان تودیع و معارفه انجام شدند. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ امروز (دوشنبه)، در جلسه ای با…

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور قائم مقام جهادکشاورزی فارس، رؤسای جهاد کشاورزی لارستان تودیع و معارفه انجام شدند. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ امروز (دوشنبه)، در جلسه ای با حضور

افروز قائم مقام جهادکشاورزی فارس، جعفرپور نماینده مردم در مجلس، حجه الاسلام نوربخش امام جمعه لارستان، نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان و جمع زیادی از مسئولین، کشاورزان و اقشار مختلف مردم، مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید جهادکشاورزی لارستان برگزار شد.

در این مراسم، معاون جهادکشاورزی فارس با به اینکه، دستیابی به فرهنگ جهاد با تکیه بر معنویات شکل می گیرد، اظهار داشت: تجربه نشان داده است که؛ مدیرانی که دارای روحیه جهادی بوده اند، توانسته اند اعتماد و اهتمام زیرمجموعه خود را بدست آورند.

وی با برشمردن ویژگی های یک انسان جهادگر، تصریح کرد: ارزش گرایی، دین محوری، تعهد، خودسازی و اخلاص در انجام وظائف، نوآوری، تحول آفرینی، ریسک پذیری در انجام مسئولیتهای محوله، خودباوری برای انجام کارهای نشدنی، خستگی ناپذیری، جهت گیری استراتژیک، داشتن چشم انداز و هماهنگی در مسیر اهداف و مقاصد، توسعه قابلیت های کارمندان، صداقت در گفتار، سرعت در عمل و غیره از نکات برجسته یک مدیر فعال و جهادی است.

افروز با توصیه مدیر جدید و نام بردن از مدیران موفق سابق جهاد کشاورزی لارستان، خاطر نشان کرد: امیدواریم با الگوگیری از مدیران سابق و بروز طرح های ابتکاری و نو، بتوانید گامهای مؤثری در توسعه کشاورزی منطقه لارستان بردارید.

وی با اشاره به حمایت های دولت از بحث راندمان آب در بخش کشاورزی، عنوان کرد: براساس تصمیمات جدید، مقرر گردیده تا سالی ۴۰۰ هزار هکتار از اراضی زراعی کشور به سیستم های نوین آبیاری مجهز شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی فارس با بیان توضیحاتی درخصوص اجرای این طرح در استان فارس، ابراز کرد: با توجه به اینکه، استان خوزستان دارای ۳۵ درصد از اراضی باغی و کشاورزی است، طرح اصلاح و احیاء ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی استان خوزستان در حال اجراست و مطمئناً در آینده ای نچندان دور استان فارس هم این تغییر در روش آبیاری را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در سال جاری، ۱ هزار و ۵۰۰ هکتار طرح پیاده سازی روشهای نوین آبیاری برای لارستان در نظر گرفته شده است و امید می رود با پیگیری های مسئولین شهرستان لارستان و فراهم کردن زیرساختهای لازم، این میزان افزایش یابد.

در پایان این مراسم، با اهداء لوح تقدیر و هدایائی از خدمات ۳۰ ساله مهندس حسن هوشمند تجلیل و طی حکمی از سوی مدیرکل سازمان جهادکشاورزی فارس مهندس علی ارغون به عنوان معاون رئیس سازمان و مدیرجهادکشاورزی شهرستان لارستان معرفی گردید.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین