سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26
با عقد قراردادی

بهترین مربی لیگ برتر هندبال بانوان سرمربی شهید چمران لارستان شد

میلاد لارستان: بهترین مربی لیگ برتر هندبال بانوان در فصل گذشته، هدایت تیم شهید چمران لارستان را در مسابقات فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بر عهده گرفت.

بهترین مربی لیگ برتر هندبال بانوان در فصل گذشته، هدایت تیم شهید چمران لارستان را در مسابقات فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بر عهده گرفت.
به گزارش میلاد لارستان؛ مربی مطرح هندبال بانوان بعد از سال‌ها حضور در سطح حرفه‌ای این رشته ورزشی، امسال در تیم جدیدش شهید چمران لارستان سرمربیگری خواهد کرد.

این مربی توانمند و بادانش هندبال استان فارس ناهید غارسی است که به‌عنوان برترین مربی سال هندبال بانوان ایران معرفی شد و در زمره مربیان موفق هندبال در سال ۱۳۹۴ قرار گرفت.

این در حالی است که ناهید غارسی باسابقه هدایت چند تیم لیگ برتری هندبال باشگاه‌های کشور، در سال ۱۳۹۴ هدایت تیم ثامن‌الحجج سبزوار را در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران بر عهده داشت و این تیم با سرمربیگری غارسی در بین ۸ تیم لیگ برتری به مقام قهرمانی دست‌یافت.

وی در تیم‌های مطرحی همچون هیات هندبال فارس و ثامن‌الحجج سبزوار مربیگری کرده و برای چند دوره، ثامنی‌ها را قهرمان رقابت‌های لیگ برتر کرده است. غارسی مقاطعی مربی تیم ملی بانوان ایران هم بوده است.

غارسی بعد از دو سال همکاری با تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار به‌عنوان سرمربی این تیم در دوره یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، از این تیم جدا شد و در بین پیشنهادهای مختلفی که از تیم‌های لیگ برتری برای هدایت آن‌ها داشت درنهایت تیم شهید چمران لارستان را انتخاب کرد.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان تاکنون ۳ دوره است که با هدایت خدیجه قانع و معصومه برزکار و با مدیرعاملی مسعود راستی در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور شرکت کرده و توانسته در این مدت جایگاه‌های پنجم و ششم را به خود اختصاص دهد.

خبرنگار: مهدی جعفری نژادان – لادستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین