سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

مهلت یک هفته ای برای کاندیداتوری در کانون مداحان و شاعران آیینی فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: مداحان و شاعران آیینی فارس هفت روز برای کاندیداتوری در کانون مداحان و شاعران آیینی فارس مهلت دارند. سید ولی الله محمودی نژاد در حاشیه…

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: مداحان و شاعران آیینی فارس هفت روز برای کاندیداتوری در کانون مداحان و شاعران آیینی فارس مهلت دارند.

سید ولی الله محمودی نژاد در حاشیه جلسه برنامه ریزی انتخابات مداحان و شاعران آیینی استان  گفت: در راستای انتخابات سراسری مداحان و شاعران آیینی  کل کشور در تاریخ ۱۲ دی ماه ۹۳ توسط سازمان تبلیغات اسلامی کشور مداحان  و شاعران آیینی فارس باید برای ثبت نام کاندیداتوری خود از تاریخ دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳ لغایت یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۹۳  به اداره کل تبلیغات اسلامی فارس واقع در میدان امام حسین (ع) ، کوچه مهدیه و در شهرستان ها به ادارات  تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه افزود: نظارت و ساماندهی مداحان و شاعران آیینی رسالت اصلی  کانون مداحان است..

وی در پایان با اشاره به برخی از آسیب های مداحی اشاره کرد و گفت: محتوای شعر مهم ترین ابزار در دست مداح است و شاعران آیینی باید در حوزه مدح و مرثیه  ثرایی به شناخت جامعی از ائمه اطهار رسیده باشند.

وی افزود: عزادارى و جشن و سرور و برپايى مراسم ماتم در سوگ و نیز مدح  خوبان و اولياء خدا امرى است كه ريشه در قران و سيره نبوى(ص) وسيره امامان(ع) دارد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین