چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

دانشگاه پیام نور اوزبین المللی می شود

رییس دانشگاه پیام نور کشور در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز اوز اعلام کرد: دانشگاه پیام نور اوز بین المللی می شود. ابوالفضل فراهانی افزود: دانشگاه پیام نور مرکز…

رییس دانشگاه پیام نور کشور در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز اوز اعلام کرد: دانشگاه پیام نور اوز بین المللی می شود. ابوالفضل فراهانی افزود: دانشگاه پیام نور مرکز اوز یکی از جامع ترین مراکز کشور است و با توجه به پیشرفت های کمی و کیفی دانشگاه پیام نور مرکز اوز پرونده بین المللی شدن این

دانشگاه در کمیسیون مربوطه مطرح شده و مورد تایید قرار گرفته است. فراهانی اظهار داشت :موضوع در وزارت علوم و فن آوری نیز تائید و بزودی رشته های متعدد کارشناسی ارشد تاسیس و دانشگاه پیام نور مرکز اوز بین المللی می شود.

رییس دانشگاه پیام نور کشور بیان کرد:دانشگاه پیام نور مرکز اوز و سایر دانشگاه ها در بعد کمی گسترش یافته اند ما باید تمام تلاش خویش را در بعد کیفی قرار دهیم و بطور نظام مند وارد توسعه کیفی هم شده ایم. فراهانی گفت: پیوند مردم و دولت و خیرخواهی و علم دوستی مردم را در دانشگاه پیام نور مرکز اوز می توان بوضوح ملاحظه کرد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا وی افزود: بطورکلی در سازمان پیام نور ما از مردم اوز عقب تر هستیم و در حقیقت مردم اوز در توسعه کمی و فراهم سازی زمینه های کیفی از ما جلوتر هستند. و باید جبران کنیم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین